ستاره باتجربه پرسپولیس به دنبال استراحت است

اما آن شرایط برای سیامک نعمتی که حالا یکی از باتجربه ترین بازیکنان تیم محسوب می شود، وجود نداشت. سیامک که در دوران برونکو بازیکن مهمی برای این تیم به حساب می آمد، در سه فصلی که یحیی گل محمدی سرمربی بوده، سیر نزولی داشته است.

فصل قبل برای سیامک بد بود و او بیشتر فصل را به دلیل دو مصدومیت از دست داد و از تیم کنار گذاشته شد. نعمتی در هفته سوم فصل قبل در اراک مصدوم شد و در نیم فصل دوم دیر برگشت اما در نیم فصل دوم مصدوم شد و خیلی کم بازی کرد و به همین دلیل متاسفانه قسمت های مهمی از فصل را از دست داد.

یحیی در این فصل با جدایی رامین رضایان به سراغ بازیکن سابق خود در ذوب آچان و تراکتور رفت و سرانجام پس از دو فصل تلاش دانیال اسماعیلی فر را به پرسپولیس آورد. دانیال در پست دفاع راست فیکس شد و در ترکیب اصلی جای گرفت. یحیی هم نشان داد که به این بازیکن اعتقاد خاصی دارد و همیشه در این پست در اولویت خواهد بود تا جایی که بازیکن پشتیبانش امیدی به رقابت با دانیال نداشته باشد. اسماعیلی فر هم عملکرد خوبی داشت و با 4 پاس گلی که داد، یکی از خریدهای موفق پرسپولیس محسوب می شود، بنابراین کنار گذاشتن او از ترکیب عاقلانه نیست.

دانیال تنها یک بار در اراک مصدوم شد و در اواسط نیمه دوم آن مسابقه زمین را ترک کرد و یک بار در آخرین بازی مقابل مس کرمان در بیست دقیقه پایانی زمین را ترک کرد و هر دو بار سیامک نعمتی جای او را گرفت.

آمار حضور سیامک نعمتی در زمین جدا از این دو زمان 24 و 20 دقیقه ای بسیار کوتاه است. نعمتی یک بار در دقیقه 85، یک بار در دقیقه 90 و در سه بازی در دقیقه 88 به میدان رفته است. یعنی در 4 بازی اصلا بازی نکرد و نیمکت نشین بود و در 5 بازی که با احتساب وقت اضافه انجام داد کمتر از 30 دقیقه در زمین بود و اصلا عملکردش دیده نشد.

سیامک نعمتی در حالی که در این فصل پرسپولیس نیمکت نشین شده، فرصت بازی در پست دفاعی مناسب را ندارد اما یحیی در خط هافبک هم به او اعتماد ندارد. نعمتی در پیکان زمانی که در لیگ اول بازی می کرد ابتدا دفاع راست بود اما بعد جلو رفت و بهترین بازی هایش را در پرسپولیس به عنوان وینگر یا وینگر انجام داد اما گل محمدی در این فصل هرگز در خط هافبک به او اعتماد نکرد. این کار را نکرد در حالی که خط میانی پرسپولیس به وضوح مشکل دارد و افرادی مانند ترابی و صادقی وضعیت خوبی ندارند.

این در حالی است که سیامک نعمتی در این فصل نیمکت نشین بود برخلاف فصل گذشته که اصلا مصدوم نشد و همیشه در لیست تیم بود اما خیلی کم بازی کرد و جایی در برنامه های یحیی نداشت. این برای بازیکنی که توسط اسکوچیچ به تیم ملی دعوت شده و چند بازی انجام داده اصلا خوب نیست. ناراحتی در چهره سیامک در هفته های اخیر کاملا مشخص بوده و به همین دلیل احتمال جدایی او از پرسپولیس در نیم فصل بسیار زیاد است. البته همه چیز به چهار بازی بعد از جام جهانی بستگی دارد و اگر یحیی مثل همین بازی آخر مقابل مس کرمان چشمی به سیامک نشان دهد، شرایط تغییر می کند وگرنه شماره 88 تیم بعد از 5 و یک نیمه سرخ ها را ترک خواهد کرد. فصل در پرسپولیس شد.

دیدگاهتان را بنویسید