پرسپولیس از همکاری با تیم ملی آسیب دید/ مقابل الهلال به بازیکنان باتجربه نیاز داشتیم

زمان: 08:12
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1778476

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعامل تیم فوتبال پرسپولیس با تیم ملی فوتبال باعث شد دود آن به چشم قرمزها برود و باشگاه متضرر شود.

ابراهیم اسدی هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار ورزشی راه دانا در خصوص پیروزی سرخپوشان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: از نظر روحی و روانی خوب و با انگیزه برای کسب یک نتیجه شیرین در اهواز آماده شوید. آرنا استیل.

وی در ادامه گفت: دو نیمه متفاوت دیدیم. در نیمه اول هر دو تیم زیاد دوست نداشتند و تنها چند موقعیت تکی را شاهد بودیم اما نیمی از مربیان شکل گرفتند و فولاد آنالیز شد تا در نیمه دوم همه چیز به سود سرخپوشان تغییر کند.

هافبک سابق تهرانی گفت: فولاد فوتبال خودش را بازی می کرد و همان تیمی بود که پارسال توانست پرسپولیس را اذیت کند. بچه ها با حوصله و بازی مناسب توانستند شرایط نیمه دوم را فراهم کنند و کار را تمام کنند.

اسدی دلیل عدم تغییر تاکتیک کادرفنی در بازی آسیایی را بیان کرد: تاکتیک کادرفنی بازی به بازی متفاوت است و نمی توان در افکار یحیی گل محمدی دخالت کرد. هر چه هست فقط یک پیشنهاد و نظر است. مقابل الهلالی به بازیکنان باتجربه تری نیاز داشتیم و ضعف ما تاکتیکی نبود.

وی همچنین اذعان داشت که تعامل تیم فوتبال پرسپولیس با تیم ملی باعث شد دود به چشم قرمزها برود و باشگاه متضرر شود. پرسپولیس هم از نظر بازیکن و هم از نظر مربی کادرفنی دست خالی بود و نتوانست به حق خود در آسیا برسد.

این کارشناس فوتبال درباره خریدهای جدید قرمزها تاکید کرد: پرسپولیس بازیکنان بزرگ و متفاوت زیادی دارد و خیلی ها آمده اند و رفته اند. رضا اسدی مانند سایر خریدهای کادرفنی نیاز به زمان داشت تا بر استرس غلبه کند و توانایی های خود را به رخ بکشد. البته حامد پاکل هم عملکرد خوبی داشت و در مجموع عملکردشان امیدوارکننده بود.

اسد درباره تقابل آتی تیم فوتبال پرسپولیس با تیم فوتبال نساجی تصریح کرد: نساجی برای پیروزی مقابل پرسپولیس به میدان می رود و پرسپولیس با پیروزی در هفته اول شرایط خوبی خواهد داشت. بازی خوبی را بین این دو تیم شاهد خواهیم بود و پرسپولیس در این نبرد پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید