ستاره بازی تیم ملی برای پرسپولیس پس از بازگشت

مرتضی که پس از درخشش در نفت تهران و تیم ملی لژیونر شد، حالا در تیم شنژن چین حضور دارد. در یکی دو سال اخیر اما شایعات زیادی مبنی بر بازگشت این بازیکن به فوتبال ایران و حضور در یکی از دو تیم مهم پایتخت به گوش می رسد.

هر بار که از مرتضی درباره بازگشتش به فوتبال ایران سوال می شد، می گفت تا یکی دو سال آینده به فوتبال ایران می آیم و در تیمی که از کودکی دوستش داشتم بازی می کنم.

ستاره بازی تیم ملی برای پرسپولیس پس از بازگشت

مرتضی در آخرین مصاحبه خود در پاسخ به این سوال که طرفدار پرسپولیس یا استقلال هستید، گفت: قبل از مصدومیت من پیشنهاداتی بود که لطف و پیشنهاد شد. همه دوستانی که من را از نزدیک می شناسند می دانند طرفدار کدام تیم هستم و دوست دارم در کدام تیم بازی کنم. اما در حال حاضر نمی خواهم به ایران بیایم. چون هیچ هواداری در ورزشگاه ها نیست! ضمن اینکه با توجه به شرایط فوتبال آسیا و اروپا و همچنین شرایط خودم در حال حاضر دوست دارم خارج از ایران بازی کنم. همانطور که قبلا هم گفتم فکر می کنم تا 2 یا 30 سال دیگر به ایران بیایم و در خدمت تیم مورد علاقه ام باشم.

وی افزود: همانطور که گفتم در حال حاضر در دوران نقاهت هستم. متاسفانه باشگاه مطالبات من را هم پرداخت نکرد. اکنون می خواهم در این مورد با باشگاه صحبت کنم و باید ببینم چه اتفاقی می افتد. من 20 سال دیگر با شنژن قرارداد دارم، اما اگر دستمزدم را نگیرم و توافقی بر سر شرایط مورد نظرم حاصل نشود، حتما به فیفا شکایت خواهم کرد و سعی می کنم تیمم را عوض کنم.

چند وقت پیش پورعلی گنجی گفته بود: مادرم خیلی پرسپولیسی است اما برادرم طرفدار سرسخت استقلال است. اما کدام تیم از خود مرتضی حمایت می کند؟

پیروان ما از دوستان نزدیک و همبازی های پورعلی گنجی در سال های اخیر می گویند مرتضی پرسپولیسی است و همیشه برای دوستان استقلالی اش می خواند. او حتی به خانواده و بسیاری از دوستان نزدیک خود اعلام کرد که پس از بازگشت به فوتبال ایران قطعا پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد و به آرزوی کودکی خود خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید