ستاره جذاب یحیی: پرسپولیسی ها هر روز مرا غافلگیر می کنند

ستاره جذاب یحیی: پرسپولیسی ها هر روز مرا غافلگیر می کنند

یورگن لوکادیا با 2 گلی که به نفت مسجد سلیمان زد با 4 گل بهترین گلزن فعلی لیگ برتر است و در چند بازی اخیر پرسپولیس عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشته است. لوکادیا که به عنوان گران ترین خرید تابستانی پرسپولیس در نظر گرفته می شود، نشان داد که چه گلزنی دارد، دقیقا همان چیزی که پرسپولیس به دنبال آن بود.

بازیکنان پرسپولیس که در چند فصل اخیر مهاجمی با این گلزن نداشتند، حالا تاوان گل های لوکادیا را می دهند و خوشحالند که تیم محبوبشان بالاخره یک مهاجم شش امتیازی دارد. لوکادیا اگرچه پس از تنها 4 بازی توانسته محبوبیت زیادی در بین تیم های پرسپولیس کسب کند، اما همچنان آمادگی کامل را ندارد و در صورت رسیدن به شرایط بدنی ایده آل، قطعا شاهد نمایش های بهتری از او خواهیم بود. علاوه بر این، صفحه اینستاگرام لوکادیا به تازگی به یک میلیون رسیده است و این موضوع باعث شگفتی مهاجم هلندی مانند سارکیو شده است. به همین دلیل لوکادیا سعی کرد دقایقی با لایو اینستاگرامش با هوادارانش صحبت کند.

مهاجم هلندی پرسپولیس در ابتدا از حمایت هواداران این تیم تشکر کرد و گفت: از این همه لطف شما ممنونم. هر روز از پیام های شما متاثر می شوم و به نوعی شگفت زده می شوم. از شما و همه کسانی که به من کمک کردند تا عملکرد خوبی داشته باشم تشکر می کنم.

لوکادیا درباره گلزنی هایش برای پرسپولیس نیز گفت: خیلی خوشحالم که کارم را در پرسپولیس با گل شروع کردم. خدا را شکر می کنم که می توانم به تیمم کمک کنم و هواداران را خوشحال کنم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم و در پایان فصل همه بتوانیم به قهرمانی پرسپولیس کمک کنیم.

مهاجم هلندی درباره زندگی در ایران نیز گفت: خیلی خوشحالم که در ایران هستم. ایران کشور زیبایی است و من تهران را خیلی دوست دارم. من زندگی در ایران را دوست دارم و مشکلی ندارم. خانواده من از حضور من در ایران خوشحال هستند و آنها هم ایران را دوست دارند.

لوکادیا در مورد فارسی صحبت کردنش هم گفت: تا الان چند کلمه یاد گرفتم. مثلا یاد گرفتم داداش داداش خوب خوبی سلام ولی قول میدم 6 ماه دیگه فارسی یاد بگیرم و یه کم حرف بزنم.

همچنین لوکادیا وقتی متوجه حضور زنده یاد علیرضا جهانبخش شد، داستان هم تیمی سابق خود برایتون را تعریف کرد و سعی کرد چند کلمه ای فارسی با او بگوید.

دیدگاهتان را بنویسید