ستاره خارجی استقلال ادعای دیابت را تایید کرد!

ستاره خارجی استقلال ادعای دیابت را تایید کرد!

پس از انتشار ویدئویی از صحبت شیخ دیابته درباره شکستن درب آپارتمانش و ریختن چمدان های خانواده اش در استقلال، با یکی از بازیکنان خارجی سابق استقلال گفت و گو کردیم تا از زاویه ای دیگر به ادعای زوج مهدی قائدی نگاه کنیم. گادوین مانچا در گفت وگو با خبرورزشی در مورد اتفاقاتی که برای دیابت افتاده است.

آیا می دانید چه اتفاقی برای دیابت افتاده است؟

بله، شنیدم، اما نمی دانم چه اتفاقی برای دیابت افتاده است. من نمی دانم قرارداد او با باشگاه استقلال چه بوده و موضوع خانه ای که به او اجاره کرده اند چه بوده است.

در این مورد صحبت نکنیم؟

من نمی توانم در مورد آن صحبت کنم. من فقط در مورد خودم صحبت می کنم.

روزهای قبل از جدایی از استقلال در باشگاه چه اتفاقی برایت افتاد؟

داستان من و باشگاه استقلال متفاوت بود. در آن زمان یکی از کارمندان استقلال به من گفت که تو سندی را امضا کرده ای که فقط 20 هزار دلار می خواهی، در حالی که من 40 هزار دلار از باشگاه می خواهم. بعداً وقتی از آنها خواستم برای من بلیط بخرند تا با خانواده ام بروم، گفتند به ما ربطی ندارد. با من برخورد خوبی نشد و از مدیران باشگاه ناراحت شدم که خاطرات بدی از آن دوران دارم وگرنه عاشق استقلال بودم.

به نظر شما یک باشگاه باید با بازیکن یا مربی خارجی چگونه رفتار کند؟

باید به آن احترام گذاشت. این بازیکن کشورش را ترک می کند تا از خانه و خانواده دور شود تا فوتبال بازی کند و پول دربیاورد. بنابراین تا زمانی که این مشکل برای باشگاه ایجاد نشود، نباید از آنها غفلت کرد. فکر می کنم یک غریبه در یک باشگاه انتظار دارد که مدیران آنجا از او مراقبت کنند.

از شرایط تیمتان و پیروزی 3 بر 2 مس رفسنجان مقابل تراکتورسازی می گویید؟

بازی خوبی بود و خوشحالم که توانستیم در این دیدار هم پیروز شویم. تیم ما در حال بهتر شدن است و این چهارمین برد متوالی تیم ما بود. مطمئنم ادامه این شرایط در نهایت اتفاقات خوبی برای ما به همراه خواهد داشت.

شما در دقیقه 32 بازی با تراکتورسازی یک پنالتی به ثمر رساندید. ظاهرا تبریزی ها به داور اعتراض کردند. اشتباه در پنالتی بود؟

این یک پنالتی 100 درصدی بود و قاضی به درستی تصمیم گرفت. وقتی قاضی رای می دهد، هر چقدر با او صحبت کنید، تصمیمش را تغییر نمی دهد. پنالتی را هم راحت اجازه دادم و خوشحالم که گل شد.

دیدگاهتان را بنویسید