آیا استقلال از شر دیابت و استراماچونی خلاص می شود؟

آیا استقلال از شر دیابت و استراماچونی خلاص می شود؟

چند روز پیش دادگاه ورزشی CAS جلسه آنلاینی را در خصوص پرونده آندره آ استراماسیونی علیه باشگاه استقلال برگزار کرد که با حضور وکلای دو طرف و شاهدان برگزار شد.

در این جلسه صحبت جدیدی صورت نگرفت. باشگاه استقلال اعلام کرد استراماچونی قصدی برای ماندن در ایران و ادامه همکاری با استقلال ندارد و به بهانه عدم پرداخت مطالبات خود به مدت دو ماه است. این در حالی است که سرمربی ایتالیایی سابق استقلال در مذاکرات بعدی شرط بازگشت را برای کاهش قرارداد دو ساله خود به یک سال اعلام کرد که نشان می دهد باشگاه استقلال برای پرداخت مطالبات استراماسیونی و بازگشت او حسن نیت نشان داده است.

این در شرایطی است که باشگاه استقلال از امیرحسین فتحی درخواست کرد تا به عنوان مدیرعامل وقت باشگاه در این جلسه حضور داشته باشد اما او چند روز مانده به جلسه اعلام کرد که در این جلسه حاضر نمی شود و هنوز درباره دلیل آن صحبتی نکرده است.

باشگاه استقلال به دلیل شکایت لئاندرو پادوانی مدافع برزیلی سابق خود پرونده دیگری در دادگاه CAS دارد که هنوز تعیین تکلیف نشده است.

مورد بعدی شکایت شیخ دیابه مهاجم سابق استقلال است که در حال حاضر برای استراماچونی در الغرافه قطر بازی می کند. دیابت بیش از 200000 دلار از شکایت های او مطالبه کرد، اما تیم حقوقی قبلی باشگاه اعلام کرد که او نمی تواند علیه دیابت به دلیل اتهامات علیه خود شکایت کند. قرار است در روزهای آینده حکم پرونده دیابت در باشگاه استقلال اعلام شود.

جالب اینجاست که هیچ سندی برای پرداخت های قبلی دیابت وجود ندارد. ظاهرا برخی از مطالبات دیابت توسط یکی از اعضای سابق هیئت مدیره یا نزدیک به باشگاه پرداخت شده است و هیچ سند ثبتی برای آن وجود ندارد.

هیرو میلیچ، بازیکن کروات استقلال در فصل گذشته، هنوز به فیفا شکایت نکرده است، هرچند او زودتر از دیابت جدا شده و کارکنان باشگاه در حال مذاکره با او برای پرداخت مطالباتش هستند.

دیدگاهتان را بنویسید