ستاره عزیز فقط یک قدم فاصله دارد


ساعت: 18:37
تاریخ انتشار: 05/08/1401
کد خبر: 1886647

تیم فوتبال تراکتورسازی در آستانه جذب بازیکن گران قیمت خارجی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای، تراکتورسازی به دنبال تقویت نیروهای هجومی خود در بازار نقل و انتقالات پیش فصل کشور است و روی بازیکنان خارجی حساب ویژه ای باز کرده است.

گوستاوو دی مائورو مگنین، وینگر دوگانه برزیلی-ایتالیایی، یکی از بازیکنانی است که مورد توجه تراکتوری قرار گرفته و عضو تیم رومانیایی کرایووا است.

با توجه به اینکه گوستاوو با این باشگاه رومانیایی قرارداد داشت، باشگاه تراکتورسازی باید برای جذب این بازیکن رضایت نامه اصلی باشگاه را می گرفت.

در همین راستا باشگاه تراکتورسازی مذاکراتی را با باشگاه کرایووا آغاز کرد و هفته گذشته رسانه های رومانیایی از توافق دو باشگاه برای انتقال این بازیکن به مبلغ 200 هزار دلار خبر دادند.

روند نقل و انتقالات این ستاره برزیلی فعلاً شایعه شده است که مراحل پایانی خود را طی می کند و اگر اتفاق غیرمنتظره ای رخ ندهد، به زودی به عنوان سومین خرید خارجی تراکتور معرفی خواهد شد.

این گزارش می افزاید گوستاوو 30 ساله سابقه بازی در تیم های لچه و میزنا در فوتبال ایتالیا و لیگ چین و امارات را دارد.

او در اولین بازی های تیم رومانیایی به میدان رفت و درخشش قابل توجهی داشت که نشان از آمادگی بالای او دارد و خبر بسیار خوبی برای تراکتوری هاست.

گوستاوو آخرین بار پنجشنبه شب در بازی کرایووا در لیگ کنفرانس اروپا شروع کرد و یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند.

لازم به ذکر است که قیمت وینگر مورد نظر تراکتورسازی در سایت ترانسفر مارکت یک میلیون یورو تخمین زده شده است که در صورت حضور در این تیم او را به ارزشمندترین بازیکن این تیم تبدیل خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید