ستاره پرتغالی می خواهد در کنار رونالدو بازی کند

مهاجم ایتالیایی اودینزه به اشتراک گذاشت که با وجود ترک تیم بنفیکا و کار در یک رستوران، هرگز امید خود را برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست بزرگ از دست نداد.

“بتو” ستاره این روزهای تیم اودینزه ایتالیا در گفت و گو با سایت گل گفت که حتی در 18 سالگی در لیگ دسته پنجم فوتبال پرتغال با تیم آماتور لاستیک بازی کرده و در حین کار در رستوران های کی اف سی مطمئن بود که روزی بازیکن حرفه ای خواهد شد

ستاره پرتغالی می خواهد در کنار رونالدو بازی کند

بتو می‌گوید: «یک روز که با هم تیمی‌هایم تمرین می‌کردیم، آنها با من صحبت می‌کردند و می‌گفتند، «خب، بیا شرط ببندیم. پنج سال دیگر بازیکن حرفه ای می شوی.» قبول کردم و بعد از چهار سال پذیرفتم.

گل نوشت که این اتفاق برای بتو که در 12 سالگی تیم جوانان بنفیکا را ترک کرد و مجبور شد فوتبال خود را در تیم های آماتور شروع کند، به او آموخت که فراموش نکند از کجا آمده است و هنوز هم با دوستانش در ارتباط است. کار در رستوران..

بتو که گفت ساموئل ایائو پس از تبدیل شدن به بهترین گلزن فصل 2021-2020 پورتیمونی با 11 گل، الگوی او بود، هر سه تیم بزرگ پرتغال، پورتو، بنفیکا و اسپورتینگ لیسبون، تلاش کردند تا او را به خدمت بگیرند، اما او تصمیم گرفت به ایتالیا برود. و تیم اودینزه

ستاره پرتغالی می خواهد در کنار رونالدو بازی کند

در حالی که بتو اولین فصل خود را در اودینزه با مصدومیت های پشت سر هم سپری کرد، اکنون بیش از 20 گل در سری آ به ثمر رسانده است. او می گوید: بازی و گلزنی برای اودینزه مانند هدیه ای از طرف خداوند است. آنها هر کاری که می توانستند انجام دادند تا من را به اینجا برسانند و می خواهم از آنها تشکر کنم.

Goal گزارش داد که بتو در مسیر پیوستن به تیم ملی پرتغال برای مسابقات مقدماتی یورو 2024 در آلمان بود، اما سرمربی سلسائو، روبرتو مارتینز، تصمیم به پیوستن به تیم ملی قطر برای جام جهانی 2022 ندارد.

بتو درباره بازی با کریستیانو رونالدو در یورو 2024 می گوید: شاید این یک رویای بسیار بزرگ برای من باشد، اما هر چیزی ممکن است.

دیدگاهتان را بنویسید