ستاره پرسپولیس از تیم ملی دست می کشد؟

ستاره پرسپولیس از تیم ملی دست می کشد؟

اینکه ترابی هر بار بعد از اردوی تیم ملی به شدت سقوط می کند و مربیان پرسپولیس به طور غیرمستقیم در مصاحبه های خود بر آن تاکید می کنند، تازگی ندارد، اما مشخص نیست چرا وقتی اسکوچیچ اعتقاد چندانی به ستاره سقوط کرده پرسپولیس ندارد، اما هر بار که ترابی به تیم ملی دعوت می شود و آماده نیست اردوی پرسپولیس برمی گردد.

ترابی از بازی های قبلی مقدماتی جام جهانی منامه به تیم ملی بازگشت و در مجموع 38 دقیقه مقابل هنگ کنگ و بحرین بازی کرد اما در 5 بازی خارج از خانه تیم ملی تنها در اولین بازی مقابل سوریه در دقیقه 73 به میدان رفت. چهار مسابقه هرگز دوباره استفاده نشده است.

سوال اینجاست که اصلا چرا این بازیکن به تیم ملی دعوت شده است؟ اگر اسکوچیچ به ترابی اعتماد نداشته باشد، نمی تواند او را دعوت کند. در این صورت ترابی در اردوی پرسپولیس می ماند و در تمرین کتک می خورد تا از این کسادی و وضعیت خارج شود اما وقتی در اردوی تیم ملی است تمرینات پرفشار سنگین انجام نمی دهد و در آن حضور ندارد. شرایط مسابقه و باز هم این پرسپولیس و آنها هستند که می بازند. البته این بار هم شایعاتی مبنی بر دعوت نشدن ترابی به تیم ملی شنیده می شد اما او دوباره دعوت شد و این اتفاق برایش افتاد.

شنیدیم مهدی ترابی قبل از دو بازی اخیر ایران مقابل لبنان و سوریه تصمیم گرفت به سراغ دراگان اسکوچیچ برود و موقتاً از تیم ملی خداحافظی کند اما دوست صمیمی و هم تیمی قدیمی اش مانع شد!

به نظر می رسد احمد نورالهی که رابطه بسیار خوبی نیز با مهدی ترابی دارد، وقتی از تصمیم ستاره پرسپولیس مطلع می شود، کلی با او صحبت می کند تا این بازیکن را از تصمیم خودش منصرف کند.

مهدی ترابی نیز پس از رایزنی با احمد نورالهی در این خصوص سکوت اختیار کرد و در مورد تصمیم جدید خود با دراگان اسکوچیچ صحبتی نکرد. اما آیا احمد نورالهی بعد از دو بازی روی نیمکت و جایگاه مهدی ترابی همچنان می تواند همبازی قدیمی خود را متوقف کند؟ باید صبر کرد و دید!

دیدگاهتان را بنویسید