ستاره پرسپولیس باعث ترس تیم یحیی شد

ستاره پرسپولیس باعث ترس تیم یحیی شد

گلمرضا رضایی در مورد شرایط پرسپولیس پس از شش هفته از رقابت های لیگ برتر گفت: قرمزها در این فصل شرایط بسیار خوبی دارند و با جذبی که انجام داده اند و به خصوص جذب لوکادیا به یک بازیکن کامل تبدیل شده اند. تیم منحصر به فرد با چنین ترکیبی، مطمئناً دل هواداران قرمزها خوشحال خواهد شد که تیمشان در کاور مدعی شده است.

وی افزود: با ورود بازیکنانی مانند بیرانوند، پورعلیگنجی، لوکادیا و صادقی به پرسپولیس، شاگردان گل محمدی دفاع و حمله بسیار قدرتمندی از خود به نمایش گذاشتند و فکر می کنم اگر دیابات در کنار لوکادیا قرار بگیرد، هیچ تیم دیگری نمی تواند در مقابل سرخ ها مقاومت کند. .

مهاجم پیشین پرسپولیس در پاسخ به این سوال که بعد از گذشت 6 هفته از لیگ، کدام تیم ها را می توان مدعی عنوان قهرمانی دانست، گفت: اگرچه هنوز صحبت درباره مدعیان زود است و باید تا هفته 10 آنالیز تیم های مدعی انجام شود. اما مثل همیشه علاوه بر پرسپولیس، تیم های استقلال و سپاهان هم جزو مدعیان قهرمانی هستند اما تیم هایی مثل فولاد و گل گهر هم می توانند در راس قهرمانی قرار بگیرند و باید این دو تیم را جزو مدعیان دانست. البته با عملکردی که پرسپولیس در 6 هفته لیگ برتر داشت باید گفت که پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است و فکر نمی کنم هیچ تیمی بتواند با شیاطین سرخ برابری کند.

رضایی همچنین به عملکرد لوکادیا اشاره کرد و گفت: این مهاجم هلندی نشان داد که فوتبالی فراتر از آسیا وجود دارد و یک مهاجم و گلزن با شش گل نشان داد، فردی که در 3 بازی 4 گل می زند قدرت گلزنی خود را نشان می دهد. لوکادیا مشکل پرسپولیس را در چند فصل اخیر در خط حمله حل کرد و حالا همه تیم ها از بازی با پرسپولیس می ترسند.

دیدگاهتان را بنویسید