ستاره پرسپولیس در آستانه دربی نقره ای گرم می شود؟

ستاره پرسپولیس در آستانه دربی نقره ای گرم می شود؟

بهترین یا حداقل یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس کرمان سعید صادقی بود. پیروزی مهم شاگردان یحیی گل محمدی در کرمان اگر گل اولیه سعید صادقی نبود به دست نمی آمد. در دقیقه 22 وینگر سرخپوشان تهرانی در ادامه روند صعودی خود موفق شد با یک کنترل زیبا که به شکل دریبل دریبل فرستاده بود توپ ارسالی دانیال اسماعیلی فر را به پای راست خود برساند و با شوتی محکم و مهار نشدنی. به طاق دروازه آرمان برخورد کرد. شهدادنژاد بازی را 1-0 کرد و پرسپولیس در نیمه اول به راحتی به کار ادامه داد و بر جو سنگین ورزشگاه غلبه کرد و 4 دقیقه بعد به گل دوم رسید.

او پس از یک دوره مصدومیت و دور از شرایط ایده آل به اوج بازگشت. بعد از باخت ناامیدکننده مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی، سعید صادقی کاملا آماده شد و به ترکیب بازگشت. سرعت او خوب بود و پرسپولیس در 85 دقیقه حضور در رفسنجان موفق شد مس را با یک گل شکست دهد و بازگشت خوبی به مسابقات داشته باشد. سعید در هفته بیست و پنجم طلسم هفت ماهه را شکست و شروع به گلزنی در لیگ کرد. او در بازی مقابل ملوان در دقیقه 40 توپی که از سمت راست به دست آمده بود را با ضربه ای فوق العاده با پای راست در موقعیتی سخت به سمت چپ تبدیل کرد تا اولین گل خود را در ورزشگاه آزادی به ثمر برساند و رویای سرمربی محبوبش بابت پیروزی در بازی مورد نظر به او تبریک بگوید.

درکش صادقی ادامه داد و این بار موفق شد دروازه مس کرمان را باز کند و در سومین بازی این فصل موفق به گلزنی شد. او در این فصل تاکنون 4 گل به ثمر رسانده است اما… در دقیقه 83 بازی مقابل مس کرمان جای خود را به نظر یحیی گل محمدی داد و امید عالیشاه جایگزین او شد. سعید صادقی این تغییر را دوست نداشت و واکنش او را به دنبال داشت. سعید صادقی نسبت به جایگزینی خود اعتراض نیمه جانی داشت که در دوربین های تلویزیون نیز شکار شد. پس از این اتفاق برخی تصور کردند که یحیی گل محمدی ممکن است با ستاره تیمش درگیر شود در حالی که این خبر حکایت دیگری دارد.

سعید صادقی محروم نخواهد بود و برای دیدار مقابل استقلال در ترکیب اصلی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید