ستاره پرسپولیس پیشنهاد جذاب این تیم ترکیه ای را رد کرد

ستاره پرسپولیس پیشنهاد جذاب این تیم ترکیه ای را رد کرد

باشگاه فنرباغچه علاقه مند به فعال سازی بند آزادسازی قرارداد مهدی طارمی است و در این خصوص با رئیس باشگاه پورتو صحبت کرده است اما رئیس باشگاه پورتو در گفتگو با مهدی طارمی متوجه شده که مهاجم تیم ملی فوتبال ایران علاقه ای به بازی در تیم های ترکیه ای ندارد.

مهدی طارمی دو فصل با پورتو قرارداد دارد و بند فسخ آن 20 میلیون یورو است. البته حضور مهدی طارمی در تیم جدید علاوه بر رد و بدل شدن این پول، باید با موافقت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران نیز همراه باشد.

روزنامه ترکیه ای صباح در مورد استفاده فنرباغچه از مهدی طارمی نوشت: فنرباژ در جذب باتشوایی مهاجم چلسی ناکام ماند. دستمزد بالای این بازیکن باعث شده این باشگاه نتواند او را جذب کند و به همین دلیل فنرباغچه باز هم برای جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو اصرار دارد. البته طارمی تنها گزینه فنرباغچه نیست بلکه نام فران ناوارو مهاجم اسپانیایی تیم گیل ویسنته پرتغال نیز گزینه دیگری است.

با توجه به صحبت هایی که رئیس باشگاه پورتو با مهدی طارمی انجام داد، این باشگاه ترکیه ای حالا باید به دنبال این مهاجم اسپانیایی باشد. مهدی طارمی اعلام کرده که پس از جدایی از پورتو دوست دارد در لیگی بزرگتر از پرتغال بازی کند.

دیدگاهتان را بنویسید