ستاره پرکار سابق آبی ها چشم به بازگشت است

ستاره پرکار سابق آبی ها چشم به بازگشت است

برونو لاج امروز متوجه خواهد شد که آیا صورت حسابی که برای جذب دیگو کاستا، مهاجم 33 ساله سابق چلسی و اتلتیکو مادرید باز کرده، جواب می دهد یا اینکه ادعای کاستا به دلیل سن و غیبت اخیر از بازیکن اسپانیایی رد خواهد شد. تیم باشد.

پس از اینکه ساشا کلایجیچ، خرید جدید 15 میلیون پوندی ولوز در اولین بازی خود مقابل ساوتهمپتون دچار مصدومیت شد، لوژ به سمت مهاجم کهنه‌کار رفت که دو قهرمانی لیگ را در چلسی به دست آورد.

اگر وزارت کشور به وولوز اجازه دهد، کاستا امشب به بریتانیا پرواز خواهد کرد و روز چهارشنبه در پایگاه تمرینی کمپتون پارک خود تحت تست آمادگی جسمانی قرار خواهد گرفت. گفته می شود درخواست ویزای کاستا به دلیل امتیاز ناکافی از سوی دولت بریتانیا رد شده است.

اگرچه کاستا در 86 بازی در استمفوردبریج 52 گل به ثمر رساند، اما از زمان ترک اتلتیکو مینیرو در ماه دسامبر تاکنون بازی نکرده است. و او باید یک پیش فصل کامل را پشت سر بگذارد تا برای بازی در لیگ برتر آماده شود.

کاستا، ملی پوش اسپانیایی برزیلی الاصل، پنج سال پیش چلسی را ترک کرد و چهار فصل را در دومین دوره خود در اتلتیکو گذراند و سپس با مینیرو به برزیل بازگشت، جایی که تنها 19 بازی انجام داد. اگرچه کاستا پس از ترک چلسی در یک فصل لیگ دو رقمی نشده است، لاژه معتقد است توانایی فیزیکی و تجربه وسیع کاستا می تواند به او کمک کند تا بر بحران مهاجم غلبه کند.

ولوز می خواهد ابتدا به کاستا پیشنهاد قرارداد تا پایان این فصل بدهد. اما مذاکرات تنها زمانی آغاز می شود که درخواست مجوز کار اعتصابی صادر شود.

دیدگاهتان را بنویسید