سخت در حال کار روی کشتی هستیم/ برای حمایت از کشتی با نمایندگان مجلس جلساتی برگزار می کنیم


ساعت: 19:28
تاریخ انتشار: 1401/02/19
کد خبر: 1837605

بازدید نماینده مجلس و شهردار منطقه 22 از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

نماینده مجلس و شهردار منطقه 22 از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بازدید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رئیس مجلس شورای اقتصادی مجلس شورای اسلامی و وحیدرضا انارکی محمدی شهردار منطقه 22 از اردوی تیم ملی کشتی بازدید کردند. سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی.

در این بازدید علیرضا دبیر رئیس فدراسیون در جریان بازدیدها به تشریح روند بازسازی خانه کشتی شهید هادی و شهید صدرازاده، تکمیل اردوی تیم های ملی کشتی و تجهیز آن به امکانات تفریحی و تفریحی پرداخت.

دبیر همچنین از حمایت های ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ورزش اول و ملی کشور قدردانی کرد.

پوابراهیمی سپس با حضور در تمرین اعضای تیم ملی کشتی گفت: کشتی ورزش ملی ما و پرافتخارترین رشته ورزشی است که در تلاش هستیم حمایت های لازم را از آن انجام دهیم و در این راستا جلساتی را با سایر نمایندگان مجلس نیز برگزار خواهیم کرد.

وی در بازدید از اردوی تیم های ملی کشتی فرنگی گفت: در مجموعه کشتی کارهای زیادی انجام شده و فدراسیون کشتی توانایی خود را در مدیریت اجرایی نشان داده و محل تمرین تیم های ملی کشتی مجهزترین است. “

محمدی شهردار منطقه 22 تهران نیز با تمجید از عملکرد فدراسیون کشتی گفت: در واقع کارهای انجام شده در مجموعه فدراسیون کشتی منحصر به فرد و استثنایی بود.

محمدجواد یزدانی نیا، نایب رئیس سازمان لیگ، پورابراهیمی را در این دیدار همراهی می کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید