سخنان علیدوستی در جشنواره کن خیانت به 85 میلیون ایرانی بود


زمان: 09:36 ساعت
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842744

نوروزی در واکنش به اظهارات جنجالی یکی از بازیگران جشنواره کن، این اظهارات را خیانت به 85 میلیون ایرانی دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحیم نوروزی در گفت و گو با شبکه خبری تهران نیوز، با اشاره به اظهارات مضحک یکی از بازیگران جشنواره کن علیه حجاب اسلامی، گفت: آیا این بازیگر نماینده افرادی است که در جشنواره کن اظهارات کذب کردند و مردم ایران قطعا این بازیگر را دوست ندارند و انتساب او به مردم جفا و خیانت به 85 میلیون ایرانی است.

وی افزود: این بازیگر که در جشنواره کن حضور داشت و علیه حرمین اسلامی و مردم صحبت می کرد، نظر شخصی خود را بیان کرد، حالا چرا این اظهارات را به مردم نسبت می دهید!

بازیگر نقش «آخناتون» در سریال یوسف پیامبر(ع) با بیان اینکه بازیگر حواشی دور از انظار است گفت: بازیگر باید با توجه به تجربه و سواد خود اظهار نظر کند نه آنچه به آن مربوط نمی شود. .

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ما گفت: بازیگری که در حوزه غیرتخصصی صحبت می کند مورد بی توجهی مردم قرار می گیرد، برعکس بازیگر باید در حوزه تخصصی خود نظر کارشناسی داشته باشد و در اختیار علاقه مندان به بازیگری قرار دهد.

نوروزی یادآور شد: به عنوان مثال اظهار نظر در حوزه دیپلماسی، جامعه شناسی و… این کار نیاز به تخصص دارد و این باید توسط متخصصان مطرح شود، نه بازیگری که تجربه ای در این زمینه ندارد، پس زبانمان را باز نکنیم و چیزی بگوییم. زبانی که دشمنان از آن بهره برداری سیاسی کنند و به مردم نسبت دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: من در این زمینه استثنا قائل نمی شوم و در حوزه فعالیتم که بازیگری است، سؤالاتی را مطرح می کنم نه آنچه که باعث خوشحالی دشمن می شود و با این کار مردم کشورم را آزرده خاطر می کنم.

بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان تاکید کرد: بازیگرانی که زیر ذره بین هستند نباید حرفی بزنند که باعث رنجش دشمنان شود و از این حرف ها سوء استفاده کنند.

نوروزی تصریح کرد: برای لاف زدن که مردمی هستیم و در داخل به قانون کشورمان پایبند هستیم، اما به محض اینکه در جشنواره کن روی فرش قرمز پا می گذاریم همه چیز را فراموش می کنیم و اظهارات نادرست و فحاشی علیه مردم می کنیم. کشور. ما حقیقت را به دشمنان خود دادیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید