سخنان علیدوستی رقصی برای اپوزیسیون ایران است


ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842509

هنرمند و بازیگر تئاتر مرکز زاهدان:

علیرضا سلمانژاد گفت: فرهنگ ایرانی اسلامی باید در جشنواره ها به نمایش گذاشته شود، اظهارات علیدوستی و سایر بازیگران جشنواره کن علیه این اتفاق بود و نوعی رقص برای اپوزیسیون ایرانی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا سلمانژاد هنرمند تئاتر و بازیگر صدا و سیمای مرکز زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون در جشنواره فیلم کن فرانسه علیه جمهوری اسلامی ایران به عصرهامون گفت: فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی ارزشمند و ارزشمند است. مراسم و جشنواره های خارج از ایران باید این فرهنگ را نشان دهد.


وی افزود: متاسفانه تعدادی از بازیگران کشورمان با حضور در جشنواره هایی مانند کن از عزت و جایگاه ایران اسلامی می گویند.


این بازیگر با بیان اینکه دشمنان همیشه در همه زمان ها به دنبال اهداف خود هستند، گفت: دشمنان هیچ گاه دلسوز مردم ایران نبوده اند و با مردم ایران همدلی نداشته اند.

وی ادامه داد: صحبت های ترانه علیدوستی رقصی برای دشمنان و غرب است، صحبت های این گونه افراد کاملا شخصی و درونی است و به راحتی قابل حل است، چرا آن را با مخالفان خود مطرح کنیم و احساس کنیم که دشمن از آنها دفاع خواهد کرد. ” در حالی که دشمن بچه همیشه فرار می کند و شما نباید فریب ظاهر آنها را بخورید.

سلمانژاد با اشاره به سخنان علیدوستی درباره سرکوب آزادی بیان در ایران، اذعان داشت: بازیگری که معتقد است دزدی خبری در رسانه ها و سرکوب در ایران وجود دارد، به راحتی با رسانه های فارسی زبان خارجی صحبت می کند و همه مسائل داخلی را پوشش می دهد. خلاف ارزش های اسلامی ایرانی ما بوده و محکوم شده است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید