آمریکا در حال عبور از اپوزیسیون های سنتی و سرمایه گذاری روی چهره های جدید است


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910207

کارشناس مسائل آمریکا گفت: آمریکا در تلاش است تا بر مخالفان سنتی و اراذل و اوباش غلبه کند و روی چهره های جدید علیه جمهوری اسلامی سرمایه گذاری کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فواد ایزدی کارشناس مسائل آمریکا در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به حمایت آمریکا از مزدورانی که علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند، گفت: این مزدوران را نمی توان مهاجر نامید زیرا آمریکایی ها چیزی به نام حمایت از مهاجران ندارند. آنها با استفاده از مزدوران در تبلیغات، فعالیت های خود را علیه جمهوری اسلامی پیش می برند.

وی افزود: هدف آمریکا براندازی جمهوری اسلامی است و پس از پیروزی انقلاب تمام تلاش خود را در این مسیر به کار گرفته است اما به اهداف خود نرسیده است. آمریکا استفاده شده است.

این کارشناس مسائل آمریکا گفت: آمریکایی ها در 44 سال گذشته همواره از اپوزیسیون سنتی برای رسیدن به اهداف خود استفاده کرده اند، از بی سواد رضا پهلوی گرفته تا تروریست ها و گروهک منافقین، اما آمریکا در نهایت به این نتیجه رسیده است که از این اپوزیسیون حمایت می کند. اشتباه است .

یزیدی یادآور شد: آمریکایی‌ها روش خود را در جستجوی چهره‌های جوان تغییر دادند و به این نتیجه رسیدند که نمی‌توان روی اپوزیسیون‌های سنتی و اراذل و اوباش سرمایه‌گذاری کرد، بنابراین با حمایت از چهره‌های قانونی سعی در دامن زدن به ناآرامی‌ها در ایران داشتند.

وی ادامه داد: غلبه آمریکا بر مخالفت‌های سنتی و سرمایه‌گذاری روی گزینه‌های جدیدتر آمریکا را به اهدافش نمی‌رساند زیرا ایرانی‌ها از افرادی که با آمریکا هستند متنفرند.

این کارشناس آمریکایی مسائل توضیح داد: البته آمریکا ردیف بودجه مشخصی برای مقابله با ایران دارد و با تکیه بر آن بودجه تلاش می کند از مخالفان جدید حمایت کرده و از نظر خود جمهوری اسلامی را دچار مشکل کند.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید