سخنان مقام معظم رهبری راه تشخیص حق از باطل است

ساعت: 18:38
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796502

احمد حق طلب با اشاره به اینکه باید دست و پای مردم را بوسید، گفت: به هر حال آنچه که ملت را نجات داد مردم بودند. هر وقت حق و باطل با هم قاطی می شد و انتخاب و تشخیص سخت می شد، به قول رهبری عمل می کردیم و نجات می یافتیم «من رسیدم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از وبلاگ؛ سردار احمد حق طلب امشب در مراسم نهمین اقدام در مسجد جامع امل گفت: مردم را شناختند، نظام جمهوری اسلامی هنوز مستقر نشده است، با ادعای دفاع شروع به مبارزه با نظام جمهوری اسلامی کردند. مردم و ایجاد یک قابله.

وی ادامه داد: کشمکش این روزها همان است که با آمدن اخیر رئیس جمهور جدید به دولت و مجلس، خبر کم آبی و مشکلات دیگر باعث هرج و مرج می شود، گویی تمام مشکلات آن سال ها و دولت قبل است. دولت.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاعی جهانی سپاه گفت: در سال 57 قبل از شروع ساختار نظام، هنوز در نقاط مختلف کشور این سامانه تعریف نشده است. آنها به خواسته های خود نرسیدند، درگیری شهری و سوء قصد آغاز شد.

وی بعداً جنگ عراق را جنگ یک کشور با 43 کشور خواند و افزود: 43 کشور مستقیماً از رژیم عراق حمایت می کنند و حتی در طول جنگ جهانی اول و دوم این تعداد کشور نمی توانند با یک کشور بجنگند و جوانان در این مرز و بوم و … بوم ایستاد

حق طلب گفت: ما از جنگ 8 ساله جدا نبودیم، زمانی که مسائل دیگری بر این نظام تحمیل شد، جریانات لیبرال در این کشور در مسیر اصلاح طلبی و هورد 2 حرکت می کردند که تا به امروز باید هزینه آن را بپردازیم. . “

او می گوید: «مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستم از فتنه 88 است.
کلمه فریب را به کار بردند و عده ای ایمان آوردند اما با اطلاع مردم این جمعیت افتادند و به گروهی از اراذل و اوباش رسیدند و در روز عاشورا توهین های زیادی شد که مردم طاقت نیاوردند و ایستادند که در تاریخ ماندگار شد.

حکتلاب گفت: آنقدر در داخل و خارج تبلیغات کردند که تظاهر به تقلب کردند، هر جا رای آوردند انتخابات سالم بود و هر جا شکست خوردند تقلب شد.

وی تاکید کرد که آنها می پذیرند که در انتخابات تقلب نشده است، اما آن را به رسمیت نمی شناسند و خسارتی را که به بار آورده اند، می پردازند.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های جهانی دفاع مقدس گفت: در سال 88 بیشترین میزان مشارکت را داشتیم که می‌تواند بزرگترین نقطه قوت انتخابات باشد. و به دروغ ادعای تقلب می کنند، بدون سند جعل نکردند، ضربه بزرگی به آبرو زدند.

وی گفت: ادعای تقلب و قیام دشمنان را به اتحاد و تحمیل تحریم سوق داده است که تا به امروز بی سابقه است، ما تصویر هستیم، شما باید برای همیشه تحریم شوید و صحنه سیاسی را ترک کنید، چگونه می خواهید جبران کنید؟ این همه سال تحریم چگونه می تواند ضربه سنگینی وارد کند؟

«باید دست و پای مردم را بوسید، مردم همیشه روی صحنه هستند، به هر حال چیزی که ملت را نجات داد مردم بودند. سخنان رهبری: «و من به رستگاری رسیده ام، امروز هرمشهر در پیش است و در برابر مشکلات آینده روشنی در پیش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید