سخنگوی دولت: طرح رتبه بندی معلمان دولت تصویب شد

سخنگوی دولت: طرح رتبه بندی معلمان دولت تصویب شد

روز جدید : سخنگوی دولت از تصویب کلیات طرح «رتبه بندی معلمان» در جلسه امروز شورای دولت خبر داد و گفت: همچنین در جلسه امروز با تغییر ساعت کاری ادارات سراسر کشور موافقت شد.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با تسلیت به خانواده جان باختگان قطار مسافربری مشهد – یزد، گفت: در جلسه امروز و جلسه قبلی هیئت دولت چندین مصوبه وجود داشت که در دو جلسه به بررسی آنها خواهم پرداخت. قطعنامه ها؛ آئین نامه قانون رتبه بندی معلمان امروز در هیئت دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: این آیین نامه در دولت مطرح شد و با توجه به شأن معلمان و توجه دولت به این موضوع، باید به درستی بررسی می شد تا دقیقاً مطابق با قانون باشد و اهداف تعیین شده محقق شود. به همین دلیل در هیات وزیران مطرح شد و کلیات آن تصویب شد و امیدواریم وزارت آموزش و پرورش به سمت اجرای سریع و با کیفیت پیش برود و موارد جزئی بررسی شود.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: همچنین طرح اصلاح ساعت کاری به منظور مدیریت مصرف برق در تابستان تصویب شده و بر این اساس ساعت کاری از 21 خرداد تا 3 شهریور از ساعت 7:00 به 13:30 تغییر می کند. بخشی از ساعات کاری کاهش یافته باید در ساعات باقیمانده هفته توسط مراجع ذیربط جبران شود.

وی افزود: با کشاورزان از وزارت صنعت و معدن، وزارت نیرو و وزارت نفت در حال امضای تفاهم نامه هایی است تا در حوزه تولید خللی ایجاد نشود و برق مورد نیاز در صنعت و از سوی دیگر تامین شود. ما شاهد قطعی برق نیستیم. «با مدیریت مصرف، این یک وعده نیست، بلکه یک دستاورد عمومی است

بهادری جهرمی در پاسخ به سوالی درباره اولویت سیاست خارجی دولت گفت: موضع جمهوری اسلامی روشن است و دولت همکاری با همسایگان خود را در عرصه دیپلماسی در اولویت قرار می دهد و این مسیر را در چارچوب حفظ استقلال داخلی دنبال می کند.

دیدگاهتان را بنویسید