سردار آزمون به منتقدان پاسخ داد

سردار آزمون به منتقدان پاسخ داد

بایر لورکوزن با دو برد آسان در برابر تیم سقوط کننده از گریفورت و مقابل فرانکفورت با تمرکز بر لیگ اروپا در موقعیت شروع خوبی در صعود به لیگ قهرمانان قرار دارد.

سردار آزمون ستاره ایرانی لورکوزن در این میان نقش تعیین کننده ای دارد. لورکوزن می تواند زودتر امروز (شنبه) مقابل هوفنهایم به لیگ قهرمانان اروپا برسد. اگر او این کار را انجام ندهد و بازی را نبرد، یک فینال بزرگ مقابل رقیب مستقیمش فرایبورگ برگزار می شود.

در صورت پیروزی لورکوزن در سینشیم، مهمترین هدف فصل محقق می شود که سردار آزمون تا سی امین روز بازی ها نقش تعیین کننده ای در آن نداشت. او تاکنون چهار بازی کوتاه و یک بازی از ابتدا در ترکیب اصلی انجام داده است. زمانی که او مقابل وولفسبورگ بازی کرد، هنوز در شرایط بدنی خوبی قرار نداشت تا بتواند تفاوت واقعی ایجاد کند.

تا هفته سی و یکم بوندسلیگا ناظران می توانستند بپرسند: چرا لورکوزن مهاجمی را که بدون وقفه از لیگ روسیه آمده بود، دو ماه مانده به پایان فصل خرید که با مصدومیت از ناحیه پا و 2.5 میلیون یورو به میدان رفت. او برای این مدت کوتاه هزینه کرد. در حالی که می توانستید در پایان فصل بدون پرداخت هزینه او را به صورت رایگان جذب کنید؟ بازیکن 27 ساله ایرانی در دو بازی اخیر لورکوزن به این سوالات پاسخ درخشانی داده است.

مهاجم ایرانی در پیروزی 4-1 مقابل گریت فورت نشان داد که می تواند به عنوان مهاجم سایه هم بازی کند و دو بار پشت سر پاتریک شیک عملکرد خوبی داشت. آزمون برای اولین بار قانع کننده بود. نه تنها به این دلیل که اولین گل خود را در بوندسلیگا به ثمر رساند، بلکه به این دلیل که به عنوان منبع ایده عمل کرد و یک پاس هوشمندانه داد.

ملی پوشان ایران در پیروزی 2 بر صفر مقابل فرانکفورت به شاخص ترین بازیکن قبل از استراحت تبدیل شدند و به عنوان کاتالیزور در بازی هجومی لورکوزن عمل کردند.

دیدگاهتان را بنویسید