سرقت مهمات نظامی از پادگان رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی


ساعت: 06:45
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910464

رسانه های صهیونیستی شنبه شب از سرقت ده ها هزار گلوله جنگی از پادگان نظامی این رژیم در جولان اشغالی سوریه خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روزنامه یدیعوت آحارونوت گزارش داد که افراد ناشناس جمعه شب وارد پادگان سینوبار در بلندی های جولان اشغالی شده و مقادیر زیادی مهمات از آن به سرقت برده اند.

روزنامه های یدیعوت آحارونوت و هاآرتص و کانال 7 گفتند که تخمین زده می شود 70000 گلوله 5.56 میلی متری و 70 بمب قوی انفجاری به سرقت رفته است.

به گفته همین منابع، نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی تعدادی از ساکنان مناطق شمالی را به ظن سرقت دستگیر کرده اند و انتظار می رود پلیس برای تمدید بازداشت آنها درخواست کند. محاکمه این افراد در دادگاه ناصره پشت درهای بسته برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، ارتش، پلیس و نیروهای مرزبانی رژیم صهیونیستی در حال انجام عملیات جست و جو در منطقه برای یافتن مهمات مسروقه هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر در بیانیه‌ای تأیید کرده بود که مقادیری گلوله جنگی از پایگاه ارتش این رژیم در شمال فلسطین اشغالی به سرقت رفته و تحقیقات درباره آن آغاز شده است.

اخیرا گزارش هایی مبنی بر سرقت از پایگاه های داخلی رژیم صهیونیستی منتشر شده است. ماه گذشته سخنگوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سارقان حدود 30 هزار گلوله مهمات از پایگاه سدیه تیمان در جنوب فلسطین اشغالی به سرقت برده اند.

در این میان رژیم صهیونیستی بودجه هنگفتی را برای تامین امنیت این پایگاه سرمایه گذاری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید