سرلشکر سلام: دائماً دروغ می گویند تا مردم به خیابان ها بیایند و در مقابل نظام بایستند.

سرلشکر سلام: دائماً دروغ می گویند تا مردم به خیابان ها بیایند و در مقابل نظام بایستند.

روز جدید : سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمن دائماً در حال نشر اکاذیب و شایعه سازی است. دشمن می خواست ایران را منزوی کند و اقتصادش را متلاشی کند تا مردم به خیابان ها بیایند و در مقابل نظام بایستند، اما مردم در بزرگترین جهاد تاریخ جهان توانستند همه امیدهای دشمن را ناامید و منجمد کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز قوی‌تر از همیشه هستیم. ما بر این مشکلات غلبه خواهیم کرد و شادی هایمان را با هم تقسیم خواهیم کرد. ما سرانجام در آینده نزدیک دشمنان خود را شکست خواهیم داد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در مراسم رزمایش 3000 نفر از جهادگران فاطمیون در سپاه تهران بزرگ اظهار داشت: امروز شما نمونه ای از ظهور یک نصرت الهی هستید که دل های مومنان را آرام می کند. “

وی افزود: زمین و زمان به شما افتخار می کند. شما نمونه ای از لطف انسان به فرشتگانی هستید که خداوند بر پاک ترین ذات شما قرار داده است.

سردار سلامی با بیان اینکه «در نبرد حق علیه باطل هستیم»، گفت: این نبرد تا زمانی ادامه دارد که حق باطل را به طور کامل از صحنه جغرافیایی دور کند. از نظر قرآن تا زمانی که از دین خود دست برندارید، دشمن با شما می جنگد.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: گردنه ها و عبارات سختی را پشت سر گذاشته اید و خداوند فرمول غلبه بر دشمنان را به شما داده است.

ما شاهد حضور بسیجی در میدان جنگ بوده ایم. اگر شما نبودید، پیروزی ممکن نبود، شما اسناد زنده پیروزی های اسلامی در آن زمان هستید. امروز دشمن با همان ظلم یزید و معاویه به میدان آمد و مردی از فرزندان رسول خدا (ص) در مرکز این جنگ قرار گرفت و با دست جانباز خود مؤمنان را به استقامت دعوت کرد. جهاد

سردار سلام گفت: دشمن می خواست در جنگ نرم دل جوانان ما را تسخیر کند و در مرحله بعد می خواست توده مردم را خالی کند و به معیشت مردم ما حمله کند. دشمن می خواست ما را محاصره کند و ما را از علم و پیشرفت باز دارد. دشمن به دنبال تسلیم شدن مردم ما بود، اما امروز دیگر دیر شده است زیرا مردم ما دشمن را عقب راندند.

وی ادامه داد: امروز دشمن مدام در حال دروغ پردازی و شایعه پراکنی است. دشمن می خواست ایران را منزوی کند و اقتصادش را متلاشی کند تا مردم به خیابان ها بیایند و در مقابل نظام بایستند، اما مردم در بزرگترین جهاد تاریخ جهان توانستند همه امیدهای دشمن را ناامید و منجمد کنند.

سردار سلام گفت: همه راه ها به روی دشمن بسته شده و دشمن در همه عرصه ها شکست خورده است. دشمن ویروس تروریسم تکفیر را در جهان اسلام منتشر کرده است اما به دلیل واکنش های تحسین برانگیز ملت های مسلمان به ویژه ملت ایران شکست خورده است، پس باید خدا را به خاطر وجود چنین ملتی شکر کرد.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها درخشید، افزود: در بلایای طبیعی اولین افرادی که به مردم رسیدند و تا آخر فریاد زدند بسیجیان بودند. در جریان سیل خوزستان بسیجیان در سیل آمدند و بر سیل غلبه کردند. در سرپلذهاب حضور شما باعث آرامش مردم شد، شما هم در نبرد اقتصادی وارد میدان شدید و به یاری هموطنان نیازمند آمدید.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: تا زمانی که شما روی صحنه هستید، هر مشکلی قابل حل است و امکان ندارد هیچ مشکل و دشمنی بر این ملت غلبه کند. با تقدیم گزارش زحمات شما به رهبر معظم انقلاب، ایشان را تحسین می کنیم و لبخند رضایت را بر لبانشان می نشانیم.

سردار سلامی گفت: دشمنان ما دچار مشکل هستند اما تفاوت ما این است که بسیج داریم و آنها بسیج نمی شوند، ما توکل به خدا داریم و آنها نیستند. امروز ما قوی تر از همیشه هستیم. ما بر این مشکلات غلبه خواهیم کرد و شادی هایمان را با هم تقسیم خواهیم کرد. ما سرانجام در آینده نزدیک دشمنان خود را شکست خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید