سرلشکر سلام: دست متجاوزان و دشمنان ایران را قطع خواهیم کرد

سرلشکر سلام: دست متجاوزان و دشمنان ایران را قطع خواهیم کرد

روز جدید فرمانده کل سپاه گفت: امروز با اضافه شدن سطوح فرعی هوشمند، هندسه قدرت دریایی سپاه یعنی. سطحی، سطحی، زیرزمینی و زمینی تکمیل شد.

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در هشتمین مراسم الحاق تجهیزات شناور، موشکی و زیردریایی به ناوگان سپاه گفت: خداوند متعال را شاکریم که در سایر ادوار شاهد حرکتی جدید در خور شأن سپاه هستیم. نیروی دریایی.” دنیا به ما آموخت که لحظه غفلت به اندازه تاریخ رقت انگیز خواهد بود، لحظاتی به اندازه تاریخ مهم است، مانند پاسداری مقدس، که اگر دست خالی به میدان نمی رفتیم، روزگار دیگری داشتیم. سرنوشت امروز

فرمانده کل سپاه گفت: اگر خون پاک شهدا ریخته نمی شد خانواده شهدا صبر نمی کردند و ملت غیور ایران زنده نمی ماند. امروز ما سرنوشت دیگری خواهیم داشت، ملت زنده ماند.

وی افزود: ما از پاسداشت مقدس و این تاریخ حیات بخش درس های بزرگی گرفته ایم و آموخته ایم که در نظام جهانی جای ضعیفان نیست و اگر نظام و کشور ضعیف باشد عزت و عزت آن خواهد بود. دزدیده می شود زیرا شروران جهان به ملت های ضعیف رحم نمی کنند و آنها را در هم می کوبند.

سرلشکر سلام با اشاره به اینکه مستکبران جهان تنها زبان قدرت را می فهمند و به آن احترام می گذارند، گفت: این تجربیات گرانبها که حاصل خون شهداست قطعا برای ما مهم و آموزنده است و حاوی این پیام است که ما باید قوی باشیم تا ما را ایمن نگه داریم. “همه دامنه ها محفوظ هستند.

وی همچنین تاکید کرد: تلاش فرزندان علمای ایران اسلامی و عنایات و عنایات الهی آنان برای ارتقای توان دفاعی کشور از جمله پرتاب ماهواره به فضا و ساخت سامانه‌های زیرزمینی هوشمند، دست متجاوزان و دشمنان اسلام را کوتاه کرد. ایران.

فرمانده کل سپاه گفت: اندیشه های انگیزشی حاصل تدابیر و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز است که راه سربلندی، عزت و عزت را به ما می آموزد. استحکام – قدرت.

وی با تاکید بر اینکه تحریم ها برای کسانی که دشمن را می شناسند معنی ندارد، گفت: برای جوانان ما که این تکنیک را در دوران تحریم های سخت و وحشیانه دشمن ساختند، حصارهای تحریم ضعیف است و تحریم ها را خنثی کرده اند. “

سرلشکر سلامی در پایان با بیان اینکه جوانی و تجدید قدرت برای ما اهمیت زیادی دارد، افزود: روش های نوین تقویت صلابت نظام اسلامی برای ما مهم است. در بالای سطح، زیر سطح و روی زمین، تکمیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید