سرمربی استقلال، جایگزین جدید اسکوچیچ در تیم ملی؟

سرمربی استقلال، جایگزین جدید اسکوچیچ در تیم ملی؟

حمیدرضا گرشاسبی در صورتی که برای ثبت نام در انتخابات نمایندگان باشگاه ها در هیات مدیره فدراسیون فوتبال به ساختمان فدراسیون آمده است گفت: در خصوص اختلاف حقوقی دو بازیکنی که از آنها شکایت شده بود به فدراسیون آمدم و بهتر است اشاره نکنم. نام ها

وی در خصوص مطرح شدن نام جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: هنوز چیزی به ما گفته نشده و خودش هم در جریان موضوع نیست.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: اینکه در صورت درخواست فدراسیون فوتبال با حضور نکونام در تیم ملی موافقت می کند یا خیر، بحث رضایت من نیست. تیم وقتی این یک مشکل ملی است، همه ما باید کمک کنیم. اولویت تیم ملی بیش از هر چیز دیگری است. نتیجه همه مسابقات، بازی های لیگ برتر و آکادمی ها موفقیت تیم ملی است.

وی درباره اینکه آیا امروز ثبت نام می کند یا خیر، گفت: هنوز تصمیمم را نگرفتم. حالا باید ببینیم چه می شود. ما امروز برای کارهای حقوقی آمدیم و مدیر حقوقی باشگاه فولاد هم اینجاست.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره احتمال برگزاری اردوی خارجی برای این تیم پاسخ داد: هنوز کار انجام نشده اما به دنبال آن هستیم. امیدوارم بتوانیم این اردو را قبل از بازی های آسیایی برگزار کنیم.

گرشاسبی درباره احتمال حضور وریا غفوری در فولاد گفت: به دنبال او هستیم و نام غفوری هم در لیست سرمربی ما وجود دارد اما هنوز تصمیم نهایی نگرفته ایم.

وی در خصوص اینکه آیا قرارداد با غفوری به دلیل مخالفت مسئولان نهایی نشد، گفت: خیر.

دیدگاهتان را بنویسید