سرمربی استقلال داور دربی را گمراه کرد!

انتشار تصویری از جدال بهزاد گلمپور در پایان نیمه اول دربی تهران تبعات زیادی داشت. باشگاه پرسپولیس ساعتی پس از بازی با استقلال این ویدئو را منتشر کرد و از داور به خاطر اخراج نکردن مربی حریف انتقاد کرد.

در این صحنه گلمپور با مشت چند قدمی به سینه مهدی ترابی می زند و او را هل می دهد. کارت قرمز برای این حرکت پنالتی بود اما ترفند جالب سرمربی استقلال آنها را ناامید کرد تا گلمپور در نیمه دوم به جای سکوها از کناره ها دنبال شود.

علی خسواری که امروز برای بررسی صحنه های داوری در دربی در برنامه فوتبال برتر حاضر شد، از تصمیم عجیب داور و ترفند جالب گلمپور برای فرار از کارت قرمز می گوید. به گفته خسروی، داور در ابتدای نیمه دوم قصد داشت به سرمربی استقلال کارت قرمز نشان دهد. وی ادامه داد: گلمپور اول نشد اما بعد آمد. این عدم کنترل مسئول هدایت بازی است.»

به این ترتیب مربی دروازه بان های استقلال از اخراج گریخت. او که متوجه شد در نیمه دوم از داور کارت قرمز دریافت خواهد کرد، تا زمانی که آب از آسیاب افتاد، با تیم بیرون نرفت و پس از شروع بازی، توجه داور به زمین گرم شد. دقایقی بعد سرمربی آبی ها در حالی که داور داغ بازی بود روی نیمکت حاضر شد و بعد از گل هم خوشحال شد!

دیدگاهتان را بنویسید