نقش مخبر در انتقال اطلاعات گمراه کننده به رئیس

پس از درخواست عجیب رئیس جمهور محبوب برای بازکردن پشت صحنه تورم در اقتصاد ایران، این سوال مطرح شد که چه کسانی اطلاعات غلط به آیت الله رئیسی داده اند؟

بررسی داده های بانک مرکزی در 20 سال گذشته و همچنین 6 ماه اخیر نشان می دهد که 87 درصد در بلندمدت و 85 درصد در کوتاه مدت به دلیل همکاری بانک ها با بانک های خصوصی است و هیچ کاری انجام نمی شود. با بودجه دولت… یعنی اگر دولت سیزدهم مانند هفت ماه گذشته از منابع بانک مرکزی برای تامین بودجه استفاده نکند، تورم بالا خواهد ماند زیرا بانک ها در راه هستند.

ریشه یابی در پشت صحنه پنهان نمانده و به تورم بالا برمی گردد که می توان آن را در کار سیستم بانکی کشور جست وجو کرد و کسانی که به رئیس جمهور می گویند ریشه یابی کالا به چیزی غیر از تورم برمی گردد، در روز روشن می دهند. آدرس اشتباه رئیس دولت

معلوم نیست چرا محمد محبر، فرمانده اقتصادی دولت، اطلاعات ارسالی به رئیس دولت را بررسی نکرده و از اشتباهات قبل از وقوع آن جلوگیری نکرده است تا مانند مورد اخیر هزینه ای برای آیت الله رئیسی نداشته باشد.

دولت باید جلوی نقش مخرب نظام بانکی را بگیرد، در غیر این صورت با تداوم تورم و تداوم تورم، اعتماد مردم کاهش می یابد و نظام هزینه گزافی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید