سرمربی پرسپولیس: از سازمان لیگ، مسئولان و داور غافل نشدم

سرمربی پرسپولیس: از سازمان لیگ، مسئولان و داور غافل نشدم

رأفت در مورد شایعات استعفای خود از سرمربیگری شهرداری آستارا پس از دیدار با رایکا از بابل و سوال در مورد جریمه وی از کمیسیون انضباطی گفت وگویی انجام داد که در ادامه می خوانید:

* بعد از بازی با رایکا به بازیکنان تیم روحیه دادم و اصلا بحث استعفا مطرح نشد. متأسفانه در این دیدار 2 نایم به رایکا دادیم و بازیکنان ما دستورات تاکتیکی کادر فنی را رعایت نکردند. داور یک پنالتی به نفع ما اعلام نکرد و صحنه های مساوی را به سود حریف رقم زد.

* دروازه بان حریف دو قدم جلو رفت و پنالتی ما باید تکرار می شد. در دیداری از لیگ دسته دوم داور سه بار پنالتی حریف را تکرار کرد. به نظر می رسد قوانین در لیگ های مختلف متفاوت است. شش بازی تا پایان فصل داریم و امیدوارم بیشترین امتیاز را کسب کنیم. امتیازات را مجانی از دست دادیم و باید این نتایج را جبران کنیم.

* جریمه 50 میلیونی خیلی زیاد است و من به این حکم اعتراض کردم. از سازمان لیگ، مسئولان و داور غافل نشدم و از خودم و شهرم دفاع کردم. چرا باید 50 میلیون تن جریمه شوم؟ عوامل باشگاه ملوان می گویند ما به کسی فحش ندادیم. اگر این درست است، چرا ویدئویی با شعار دادن پخش نمی شود؟

* تلویزیون هم وقتی بازی دو تیم لیگ یک را نشان می دهد با سبزی ها و هواداران مصاحبه می کند.

* اتفاقاتی که در یکی دو هفته اخیر از برخی جلسات افتاده مشکوک است و کمیته اخلاق باید نظارت بیشتری داشته باشد. اگر به این اتفاقات رسیدگی نشود، بازیکنان جوان آن را حرکت خوبی می دانند و آن را تکرار می کنند، البته همه از تیم شهرداری آستارا راضی هستند. مطمئن باشید بازیکنان ما در همه مسابقات با تمام وجود بازی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید