سرمربی پرسپولیس این برد را به چه کسی داد؟

سرمربی پرسپولیس این برد را به چه کسی داد؟

مهدی تارتار با یک پیروزی مهم توانست تیمش را از بحران خارج کند. در سرمای تبریز دو تیم تراکتورسازی و ذوب آهن به مصاف هم رفتند.

مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پس از بازی گفت: بازی را بردیم و واقعا به سه امتیاز نیاز داشتیم. با توجه به شرایطی که در هفته های اخیر داشتیم به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتیم. ما بابت زحماتمان به خصوص در نیمه اول دستمزد دریافت کردیم. در 45 دقیقه اول بهترین تیم زمین بودیم و خوب بازی کردیم. در نیمه دوم با توجه به اینکه تراکتورسازی میزبان بازی بود و در هفته های قبل شرایط خوبی نداشت، طبیعی بود که در حملات خود فشار بیاورند و احساساتی تر شوند.

وی ادامه داد: موفق شدیم توپ اول و دوم را کسب کنیم. اگر روی توپ و خط جلو کمی بهتر کار می کردیم، می توانستیم موقعیت های بهتری ایجاد کنیم. اما متأسفانه بعد از شیفت هایی که انجام دادیم، نتوانستیم کار ترکیبی را به خوبی انجام دهیم.

وی گفت: در نهایت موفق شدیم سه امتیاز ارزشمند این دیدار را به دست آوریم و خدا را شکر. من به داشتن چنین بازیکنانی افتخار می کنم که در شرایط سختی که در این سرما داشتیم، جنگیدند و با تمام وجود بازی کردند. در نهایت این پیروزی را به هوادارانی تقدیم می کنم که فقط ذوب آهن را دوست دارند نه دیگران.

تارتاروس ادامه داد: در هر بازی به 3 امتیاز نیاز داشتیم. تقریباً 6 هفته بود که پیروز نشده بودیم. این پیروزی در این راه کمک زیادی به ما خواهد کرد. تیم ما خیلی شلوغ است زیرا تقریبا 80 درصد تیم تغییر کرده است. باید نیم فصل را سپری کنیم تا با تقویت تیم خود در نیم فصل و بازگشت به روزهای خوب ذوب آهن در گذشته، تیم بهتری شویم.

سرمربی ذوب آهن در پایان درباره ریکاوری تیمش در خطوط دفاعی و انتقال به خط هافبک پاسخ داد: فلسفه ما این است که همیشه از خط دفاعی بازی کنیم. حتی در بازی با پرسپولیس هم در بخش مالکی توانستیم خوب بازی کنیم. معتقدم فوتبال را باید از خط دفاع با برنامه ارتقا داد و روی این موضوع کار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید