چه کسی از جدایی سرمربی یونایتد سود برد؟

چه کسی از جدایی سرمربی یونایتد سود برد؟

اولگنر سولشر منچستریونایتد را ترک کرد و حالا در اولدترافورد تغییرات زیادی خواهد کرد. برخی از ستاره های منچستریونایتد از ترک سولسشر بسیار ناراحت هستند، اما برخی دیگر می دانند که با این تغییرات وضعیت بهتری خواهند داشت.

نگاهی خواهیم داشت به برنده و بازنده این تغییرات مهم در پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس.

برندگان

دونی فاندامنتالز
چهارده ماه از پیوستن دونی فاندیبک به منچستریونایتد می گذرد و به نظر می رسد ستاره سابق آژاکس در تیم جدید خود تبعیدی بوده است. او به وضوح از وضعیت خود ناراضی بود و حتی شایعه جدایی از شیاطین سرخ نیز به گوش می رسید. اما جالب اینجاست که هافبک هلندی آخرین گل را در زمان سولچایر در منچستریونایتد به ثمر رساند. حالا او می تواند به اعتماد هوادارانی که در دربی منچستر نام او را صدا می زدند، پاسخ دهد. دانی به آژاکس نشان داد که او چه بازیکن توانمندی است.

صبح بخیر
منچستریونایتد 2 سال است که به دنبال جیدن سانچو است تا تسلیم ستاره های هموطنش نشود. گل ها و پاس گل های سانچو در دورتموند باعث شد تا او ملی پوش بریتانیا شود. اما سیستم سالشایر در منچستریونایتد مانع از کسب موقعیت خوبی در تیم جدیدش شد. هنوز یک ذره از سانچو دورتموند را در اولدترافورد ندیده ایم. البته در آخرین بازی سالشایر مقابل واتفورد، سانچو بسیار فعال بود و سعی کرد سرمربی خود را متقاعد کند که شکست خورده است.

جسی لینگارد
مدت هاست که شایعه جدایی جسی لینگارد از منچستریونایتد به گوش می رسد و حتی شایعاتی مبنی بر اینکه این موضوع مطرح شده است. اما ظاهراً افسانه لینگارد از دوران کودکی او در باشگاه به پایان نرسیده است. او که فصل گذشته یک گل زیبا مقابل وستهام به ثمر رساند، باز هم نتوانست جایگاه ثابتی در تیم سلشایر به دست آورد. اگر مربی جدید به او فرصت بدهد، به سختی پشیمان خواهد شد. با این حال لینگارد تنها 6 ماه قرارداد دارد و باید برای آینده اش تصمیم بگیرد.

بازنده ها

کریستیانو رونالدو
به نظر می رسد از زمانی که کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد آمده، سولشایر تمام برنامه های خود را برای فصل جدید رها کرده تا روی فوق ستاره پرتغالی تمرکز کند. سولشایر سعی کرد به هر حال از رونالدو استفاده کند و همچنین در بازگشت به اولدترافورد در 13 بازی اول خود 9 گل به ثمر رساند که آمار خوبی است. اما فشار ضعیف و دفاع ضعیف رونالدو باعث انتقاد از این بازیکن و سولشایر شد. دفاع از جلو شروع شد و تنبلی کریس تیم را به دردسر انداخت.

برونو فرناندز
این ستاره در اولین فصل حضور خود، سولشیر را به طور کامل نجات داد. او در ژانویه 2020 آمد و اولین ستاره شیاطین سرخ شد. سرانجام فصل گذشته یونایتد با درخشش برونو فرناندز چهارم شد. فرناندز هم تا حدودی سقوط کرد و این فصل به خوبی قبل نبود اما سولشر همچنان به او اعتماد داشت. البته طبیعی بود که در بدترین حالت، سولشایر هافبکی که بهترین روزهای حضورش در منچستریونایتد را سپری کرد، روی نیمکت ننشیند. اما اگر مربی سخت باشد، ممکن است ترجیح دهد به فندی بیک فرصتی را که به فرناند داد بدهد.

مرد
هافبک برزیلی را می توان نماد افول نامید. بازیکنی که با وجود سقوط، جایی در ترکیب منچستریونایتد داشت. بعید است که فرد بتواند همه اینها را در حضور سرمربی دیگری در ترکیب منچستریونایتد انجام دهد. او احتمالا یکی از خروجی های یونایتد در پایان فصل خواهد بود. باید منتظر ماند و دید چه کسی منچستریونایتد را هدایت خواهد کرد و آیا او هواداران را از لجن بازیکنی مانند فرد بیرون خواهد آورد یا خیر.

دیگران

بازیکنان دیگری هم هستند که با سرمربی جدید ارزش بیشتری پیدا خواهند کرد. نمانیا ماتیچ را می توان بیشتر از بازیکنی مانند فرد دانست، در حالی که هنوز عملکرد خوب ادینسون کاوانی دیده نمی شود. مارکوس رشفورد یک بار دیگر می تواند یک بازیکن کلیدی برای تیمش باشد. در حالی که میسون گرینوود ناامید خواهد شد زیرا گاهی اوقات باید روی نیمکت بنشیند. از طرفی بعد از نمایش های وحشتناک هری مگوایر، بعید است کاپیتان شیاطین سرخ روی نیمکت بنشیند. البته به یاد داشته باشید که دین هندرسون به دنبال فرصتی برای جایگزینی دیوید دوحه است.

دیدگاهتان را بنویسید