سرمربی پرسپولیس ترمز استقلال را فشار می دهد؟

سرمربی پرسپولیس ترمز استقلال را فشار می دهد؟

استقلال تهران از ساعت 19 امروز یکشنبه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.

آبی های تهرانی هم اکنون با 38 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و در 4 بازی رسمی اخیر خود پیروز شده اند. از سوی دیگر ذوب آهن با 18 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد. گاندوس اصفهان در 4 بازی رسمی اخیر خود پیروز نشده و در 3 بازی شکست خورده است.

چهارمین تقابل فرهاد مجیدی و مهدی تارتار را شاهد خواهیم بود. آنها در سه بازی قبلی 2 پیروزی برای مجیدی و یک تساوی به دست آورده اند. استقلال مجیدی برای اولین بار در لیگ نوزدهم که توسط تاتارها هدایت شد با نتیجه 2 بر یک در ورزشگاه آزادی از سد نفت مسجدسلیمان گذشت. بازیکن سابق پرسپولیس در لیگ بیستم موفق شد فرهاد استقلال را در ورزشگاه خانگی خود با تساوی صفر در سر پیکان متوقف کند.

سومین اختلاف دو مربی در این دیدار لیگ بیستم بود. جایی که آبی ها با درخشش کوین یمگا دو بر صفر ذوب آهن را در فولادشهر شکست دادند و حالا باید شاهد نبرد چهارم باشیم. تارتاروس در این فصل عملکرد خوبی نداشته است. او در 2 دیدار با پرسپولیس در لیگ و جام حذفی 2 باخت گرفت. پنج گل هم زد و صفر هم زد. حداقل باید در آزادی جلوی استقلالش را بگیرد تا آبروی خود را بازیابد و توانایی هایش را ثابت کند.

از طرفی فرهاد مجیدی در این فصل مقابل اصفهان نتایج استثنایی کسب کرد و در دور اول سپاهان و ذوب آهن را شکست داد و به 6 امتیاز کامل رسید و گلی دریافت نکرد. آبی ها باید در ورزشگاه آزادی تیم یازدهم جدول را شکست دهند تا صدرنشین باشند. مجیدی در پیروزی مقابل تارتاروس نیز در تلاش برای هت تریک است.

البته نباید فراموش کرد که ذوبی ها در خارج از این فصل عملکرد بهتری داشتند و 11 امتیاز از 18 امتیاز آنها در خارج از خانه ثبت شد.

دیدگاهتان را بنویسید