سرنوشت مبهم سازمان ورودی های دخدشت

شهر دهدشت دارای چهار ورودی است که روزانه حجم زیادی از تردد از آنها می گذرد، اما آنطور که باید، هیچ یک از این ورودی ها وضعیت خوب و استانداردی ندارند و سال هاست که بهسازی آنها مورد تقاضای مردم بوده است.

b85fac8d be2c 4908 8f93 6b70ae33b3d7 خبر خاکستری

ورودی جاده سوق از منطقه رواق تا چهارراه سوق اصفهان در سال 1378 زیرگذر و روگذر روی زمین گذاشته شد و قول افتتاح آن در 18 ماه داده شد اما این پروژه شروع نشد و به دلیل درگیری های محلی متوقف ماند.

و اما جاده سراسری دهدشت پاتاوه که قرار است کریدور جنوب تهران باشد و یکی از ورودی های مهم این شهر محسوب می شود، زیر ترافیک سنگینی است و تردد شهر لنده نیز از این محور است.

ورودی جاده تولیان یکی از شلوغ ترین و پرترافیک ترین ورودی های این شهر است که متاسفانه مانند کودکی یتیم بدون ارباب است و هیچکس مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد.

سرپرست فرمانداری کهگیلویه در این خصوص با اشاره به اینکه سال هاست ورودی دهدشت بسته شده بود، گفت: در این پروژه پیمانکار کار را نیمه کاره رها کرد و مشکلات زیادی را ایجاد کرد.

عبدالعزیز موسوی عسل ورودی چرام به دهدشت را یکی از پروژه های بلاتکلیف این شهر در سال های اخیر اعلام کرد و گفت: این پروژه برای رفع معارضات از سوی شهرداری و راه و شهرسازی واگذار شده است.

وی با اشاره به اختصاص 29 میلیارد تومان برای ورودی سوق تصریح کرد: با همکاری راه و شهرسازی به نقاط حادثه خیز این طرح در سه نقطه رسیدگی می شود.

c8ab3e6a 609f 4c8d a1b6 5cb978d6e143 خبر خاکستری

موسوی بیان کرد: سال هاست که متولیان امور شهری و راه و شهرسازی برای اصلاح وضعیت آشفته ورودی شهر دهدشت تلاش می کنند اما به دلایل مختلف تاکنون این امر محقق نشده است.

استاندار کهگیلویه گفت: شهرداری برای تسریع در روند اجرا نیازمند همکاری نهادهای مختلف به ویژه نظامی و قضایی برای رفع تعارضات اجتماعی است.


b94551fb eb41 4ec9 9484 d4ec16dd08ea خبر خاکستری

در 5 ماهه نخست امسال شاهد 13 فقره تصادف فوتی در جاده ها و ورودی های این شهرستان بودیم.

تصادفات پی در پی در جاده ها و ورودی های غیر ایمن که منجر به جان باختن جوانان زیادی شد و این حوادث و اندوه برخی خانواده ها نتوانست مسئولان را وادار به پیگیری ساماندهی جدی ورودی های شهر کند و تنها در سخنان خود پیگیری کنند. و جلسات متعدد آنها با کلمات بازی کنید و بگویید: «درخواست‌ها باید سازماندهی شوند.

با وجود جلسات متعدد مسئولان شهری و استانی برای تعیین هدف ورودی های شهر دهدشت در سال های اخیر، این ورودی ها همچنان به حال خود رها شده اند.

معلوم نیست چند نفر دیگر باید در این ورودی ها قربانی شوند و چند خانواده داغدار شوند تا مسئولان استانی و شهرستانی سریعا جلوی این درگیری با یکدیگر را بگیرند و دست به دست هم بدهند تا مشکلات را حل کنند و ورودی های این شهر را سامان دهند .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید