سرویس جهادی بسیج در مدیریت سیلاب جاده کمشچه / با توجه به احتمال بارندگی مستمر آماده حضور جهادگران استانی باشید.

ساعت: 12:50
تاریخ انتشار: 1300/08/16
کد خبر: 1782222

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به خدمت رسانی 100 نفر از جهادگران بسیج در مدیریت سیل در خیابان های شهر کمشچه گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ حسن عجمی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با اشاره به بارندگی های دو روز گذشته که موجب جاری شدن سیل در برخی از مناطق استان اصفهان شد، گفت: بحمدالله در 48 ساعت گذشته بارندگی های خوبی در استان رخ داد که به دلیل بارندگی ها و عدم آمادگی شهرداری ها باعث جاری شدن سیل شد. و سیلاب در گردنه ها در برخی شهرها.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به آبگرفتگی معابر شهرستان کمشچه از سمت شهرستان برخوار، افزود: شهرستان کمشچه یکی از شهرهایی بود که بارندگی باعث آبگرفتگی معابر و سیلاب شد. . در اختیار آنان (لودر و بیل مکانیکی) وارد عمل شده و با کمک توان نیروهای مردمی حادثه را مدیریت و از تخریب و مشکلات بیشتر جلوگیری کردند که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه در روزهای آتی احتمال بارندگی های مستمر در استان برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی وجود دارد، با ارسال نامه ای به تمامی مناطق استان، بسیج سازندگی و گروه های جهادی را در آمادگی خود با شهرستان اعلام کردیم. لازم است مسئولان اعم از فرمانداران و شهرداری ها با هماهنگی از ظرفیت بسیار خوب و آماده گروه های جهادی برای رفع مشکلات در مواقع سیل استفاده کنند.

سرهنگ عجمی با بیان اینکه در استان 2580 گروه جهادی داریم که به موضوعات مختلف از جمله ردیابی حوادث غیرمترقبه در کشور می پردازند، گفت: منهدم شده و 4 گروه آماده تسلیم هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید