سرکنسولگری ایران حملات تروریستی در بلوچستان پاکستان را محکوم کرد


ساعت: 18:41
تاریخ ارسال: 1401/10/05
کد خبر: 1920124

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در کویته در بیانیه ای حملات تروریستی روز گذشته در مناطق مختلف ایالت بلوچستان پاکستان را محکوم و با خانواده قربانیان این حوادث ابراز همدردی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرکنسولگری کشورمان در شهر کویته مرکز ایالت بلوچستان امروز حملات و انفجارهای تروریستی در کویته و دیگر مناطق این استان را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: استان بلوچستان پاکستان روز گذشته شاهد چندین اقدام تروریستی بود که منجر به کشته شدن تعدادی از نیروهای امنیتی پاکستان و همچنین تعداد قابل توجهی از غیرنظامیان بی دفاع شد. سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدامات غیرانسانی را به شدت محکوم می کند.

هیأت کشورمان در کویته ضمن ابراز همبستگی با مردم و دولت پاکستان، با خانواده قربانیان این حادثه ابراز همدردی و با قربانیان ابراز همدردی کرد.

روز گذشته در جریان چندین حمله تروریستی به نیروهای امنیتی پاکستان در چندین منطقه بلوچستان و همچنین در انفجار یک بمب در شهر کویته، 11 نیروی امنیتی و تعدادی غیرنظامی کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند.

منابع خبری پاکستان امروز اعلام کردند: گروه تروریستی و جدایی طلب ارتش آزادیبخش بلوچ مسئولیت تمامی حملات روز گذشته در بلوچستان را بر عهده گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید