سفر هیئت بزرگ تجاری روسیه به گیلان برای بازدید از کریدور شمال – جنوب


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910296

اعضای هیئت اتاق بازرگانی روسیه در سفر به ایران، علاوه بر سفر به تهران، برای دیدار با فعالان اقتصادی و آشنایی با ظرفیت های تجاری به ویژه کریدور شمال-جنوب به گیلان نیز می آیند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، کاظم جلالی سفیر ایران در روسیه از سفر آتی هیئت بزرگ تجاری روسیه متشکل از شرکت های مختلف تولیدی و بازرگانی و اتاق های بازرگانی و صنعت جمهوری ها و استان های فدراسیون روسیه خبر داد. برای دیدار با همتایان ایرانی خود.

وی افزود: این هیئت متشکل از بیش از 100 فعال اقتصادی روسیه به سرپرستی «سرگئی کاترین» رئیس اتاق بازرگانی و صنایع فدراسیون روسیه به ایران سفر می کند.

بر اساس اعلام سفارت ایران در روسیه، بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، هیات تجاری روسیه در سفر به ایران، علاوه بر دیدار با “گلامحسین شفیعی” رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تعدادی از مقامات دولتی کشورمان در حوزه روابط اقتصادی و تجاری در همایش نشست‌های دوجانبه با اتحادیه‌های مختلف صنعتی و صنفی ایران شرکت خواهند کرد.

هیات اتاق بازرگانی روسیه در سفر به ایران علاوه بر تهران به استان‌های اصفهان و گیلان نیز سفر می‌کنند تا با فعالان اقتصادی استان‌های گیلان و اصفهان دیدار و از نزدیک با ظرفیت‌های تجاری این استان آشنا شوند. مناطق ذکر شده به ویژه کریدور شمال جنوب.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید