سقوط عجیب ستاره محبوب فرهاد مجیدی در استقلال

سقوط عجیب ستاره محبوب فرهاد مجیدی در استقلال

آرش رضاوند در اوایل لیگ برتر نوزدهم در شرایطی به استقلال پیوست که به جای شماره 8 که در اختیار فرشید اسماعیلی بود، شماره 88 را بر تن کرد.

این هافبک دفاعی که خواهان حمله هم بود در تیم قبلی خود یعنی سایپا یکی از مهره های تاثیرگذار در تثبیت حملات این تیم بود. به همین دلیل او شماره 88 را به عنوان شماره پیراهن خود انتخاب کرد اما با جدایی فرشید اسماعیلی از استقلال شماره 8 را ترک کرد و با صحبت هایی که در ابتدای این فصل لیگ برتر با فرهاد مجیدی داشت مجاز به پوشیدن تی شرت شماره 7 که شماره تی شرت است. سرمربی استقلال در دوران حضورش در این تیم و یکی از مهره های معروف استقلال به حساب می آید. اما ظاهرا این سوال برای رسوند پیش نیامد و راضی نبود.

رضاوند در فصل جاری لیگ برتر تا پایان هفته چهاردهم در 11 بازی تنها 625 دقیقه برای استقلال به میدان رفت که میانگین 56 دقیقه در هر بازی است. آمار بد نسبت به دقایق حضور او در فصل نوزدهم و بیستم برای استقلال. رسوند در فصل گذشته لیگ برتر در 27 بازی استقلال به مدت 1773 دقیقه برای این تیم به میدان رفت که میانگین 66 دقیقه در هر بازی را ثبت کرد. او در این فصل تا کنون در 7 بازی نیمکت نشین بوده و در چهار بازی خارج از خانه به ترکیب اصلی اضافه شده است.

حالا گفته می شود فرهاد مجیدی به دلیل عملکرد ضعیف این بازیکن را در لیست فروش قرار داده است و به احتمال زیاد در زمستان به یکی از اعضای تیم فولاد خوزستان منتقل می شود تا نیم فصل دوم را با این تیم خوزستانی سپری کند. . .

دیدگاهتان را بنویسید