سلطان مرتضوی وزیر امور اجتماعی شد

سلطان مرتضوی وزیر امور اجتماعی شد

نمایندگان شورای اسلامی به «سید صولت مرتضوی» به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم رأی دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، جلسه علنی روز چهارشنبه شورای اسلامی شهر به ریاست محمدبکر کلیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به بررسی صلاحیت ها و برنامه های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اختصاص داشت که رای گیری در مجلس با توزیع مواد اولیه آغاز شد. برگه های رای

نمایندگان با — رای موافق، — رای مخالف، — ممتنع از مجموع —- نماینده حاضر در جلسه علنی مجلس موافقت خود را با واگذاری وزارت تعاون، کار اعلام کرد و بهزیستی به مرتضوی.

نامه نمایندگی مرتضوی روز یکشنبه 24 مهرماه در صحن علنی شورای اسلامی ابلاغ شد و وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بلافاصله با حضور در کمیته های تخصصی مربوطه و پاسخگویی به برنامه های خود برای مدیریت وزارت کار تشریح کرد. نمایندگان سوالات مردم

در جلسه رای اعتماد امروز، گزارش کمیسیون‌های اجتماعی، آموزشی و تحقیقاتی و بهداشتی مجلس به عنوان کمیسیون‌های تخصصی مجلس قرائت شد و این سه کمیسیون برنامه‌های پیشنهادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مأموریت این مجلس را تصویب کردند. وزارت.

در ادامه نمایندگان موافق و مخالف در مجموع یک ساعت به بیان نظرات خود در خصوص برنامه ها و کارنامه مرتضوی پرداختند و سپس مرتضوی از برنامه های وی دفاع کرد که توانست اکثریت نمایندگان را با خود همراه کند.

مرتضوی 61 ساله پیش از این سمت بخشداری و معاونت فرمانداری و معاونت سیاسی وزارت کشور را بر عهده داشت و به گفته معاون پارلمانی رئیس جمهور، تنوع و سطوح مسئولیت های اجرایی وی به گونه ای است که می تواند به خوبی از عهده این مسئولیت برآید. وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

شهرداری مشهد، مدیرعامل سازمان اوقاف آستان مقدس رضوی و رئیس سازمان اموال و املاک بنیاد مصطفان، عضو و رئیس هیئت مدیره بزرگراه تهران – شمال و بنیاد تعاون قضایی از دیگر مسئولیت های مرتضوی است. ریاست نهاد ریاست جمهوری را بر عهده دارد و مسئولیت سفر به استان و پیگیری مصوبات آن سفرها را بر عهده دارد.

وی در عرصه رسانه نیز فعالیت دارد و مدتی نیز مدیر مسئول روزنامه «دشاه» (هیئت بازرسی قوه قضائیه) و دبیر کل انجمن خبرنگاران مسلمان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید