سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب به رهبری ارائه شد

ساعت: 18:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803369

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی برای تصویب به مقام معظم رهبری ارائه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به شورای عالی انقلاب فرهنگی با تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: واقعیت این است که مردم در گذشته و حتی امروز نیازمند هستند. الگوی متعالی زندگی. .

وی ادامه داد: دنیای جدید با انبوهی که عرصه انتخابات فرهنگی ایجاد کرده است; دنیا بدون الگو ارائه می شود و این برای نسل جوان خطرناک است که باید در زندگی الگو و ایده عالی داشته باشد.

دبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي ادامه داد: قرآن كريم توصيه مي‌كند كه «وَ لَمْ أَنْ مَنْ رَسُولُ اللَّهِ» خداوند پيامبر اكرم (ص) را الگوي ما و حضرت زهرا (س) قرار داد. . ) یک زن کامل الگو، همسر و دختر مؤمن و عزیزی که در راه استقرار سنت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) جان خود را در این راه فدا می کند.

وی ادامه داد: امروز انشاالله بتوانیم مسیری را در زمینه اسلامی شدن دانشگاه ها ترسیم کنیم تا حضرت زهرا سلام الله علیها الگویی برای نسل دانشجو در دانشگاه ها باشد. وی با ابراز نگرانی از جابجایی نظام الگو در دنیا گفت: محصول تغییر الگو در دنیا انحطاط فرهنگی بسیار گسترده است.

استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران به سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی اشاره می کند و می افزاید: 16 ویرایش از سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی توسط کارگروه تحول تهیه شد. که 16 مورد آن به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده و هفته گذشته برای مقام معظم رهبری ارسال شده است و منتظر نظر ایشان هستیم تا مجموعه اسناد یا بخشی از سند مصوب مبنای کار قرار گیرد. شورای عالی انقلاب فرهنگی در دوره جدید.

عاملی افزود: امیدواریم سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی، تازگی و تحولی را در شورای عالی انقلاب فرهنگی به همراه داشته باشد و تضمین های لازم برای اجرای مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی را فراهم کند. انقلاب فرهنگی در این سند ضمانت های مالی و نیروی انسانی نیز در نظر گرفته شده است و امیدواریم این مجموعه بتواند به تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی کمک کند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی یادآور شد: تحول در شورای عالی انقلاب فرهنگی به معنای بازنگری در اهداف، وظایف، ضمانت های اجرایی، ساختار و فرآیندهای کاری شورای عالی انقلاب فرهنگی است که انشاالله در جامعه و علم و فناوری.» و نوآوری را فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید