سند نامدار انقلاب اسلامی، شهدای گمنام هستند

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور:

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور، شهدای گمنام را سند نامدار انقلاب اسلامی دانست و گفت: مرزبانان در راه پاسداری از آرمان‌های شهدا گام برداشته‌اند و خود را وام‌دار شهدا می‌دانند.

به گزارش خبرگزاری موج،  سردار احمدعلی گودرزی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: شهدا با تقدیم خون خود دو تکلیف عمده انجام دادند، اول خدمت به دین که برای اسلام شهید شدند و برای خدا جان خود را فدا کرده‌اند، دوم نسبت به کشور و ملت تعصب داشته و با غیرتمندی از آب و خاک کشورشان دفاع کردند.

وی افزود: در واقع شهیدان گمنام از مال، جان و حتی نام خود گذشتند تا ایثارگری را به اوج برسانند، امروز اگر همه ما در ایرانی امن زندگی می‌کنیم، این آزادی و امنیت را مدیون خون همین شهدا هستیم.

فرمانده مرزبانی انتظامی با اشاره به مظلومیت شهدای گمنام ، اظهار داشت: شهدای گمنام در گمنامی خود تحولی عظیم در جامعه ایجاد کردند و شهادت مظلومانه و بی‌نشان ماندن این شهدای بزرگوار، تفاوتی معنادار و مثال زدنی دارد، آن‌ها معرفت و شناخت حقایق را دریافتند که برای رسیدن به معبود خویش از یکدیگر سبقت گرفتند.

سردار گودرزی با بیان اینکه شهدای گمنام، سند نامدارهای انقلاب اسلامی هستند، یادآور شد: شهدا از بهترین انسان‌ها و سند هویت انقلاب اسلامی هستند که اساس و بنیان آن بر ایمان و اعتقاد به خدا استوار است و اگر بخواهیم در آینده هم در مقابل دشمنانی‌های استکبار جهانی بیمه شویم باید فرهنگ ایثار و شهادت را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: مهمترین پیام شهدا حمایت از ولایت فقیه است و مرزبانان عرصه نظم و امنیت با سرمشق از این ستارگان درخشان همواره در راه پاسداری از آرمان‌های آنان گام برداشته و در راه ایجاد نظم و امنیت مرزهای کشور ذره‌ای کوتاهی نخواهند کرد زیرا خود را وام‌دار شهدا و رهروان راستین باب شهادت می‌دانند.

گفتنی است؛ تشییع و خاکسپاری شهید گمنام امروز پنج شنبه ۲۰ مهرماه در ستاد مرزبانی فراجا برگزار می‌شود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید