سوراخ هایی که امنیت شهروندان را قطع کرد!


ساعت: 15:16
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811949

مشکل آسفالت معابر شهری یکی از اصلی ترین معضلاتی است که همواره مردم را آزار می دهد و مردم همواره از بد بودن آسفالت معابر و کوچه های شهری گله مند بوده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ، چند سالی است که این آرزوی مردم بوده است. البته برای مردم، توقف و رانندگی در جاده های ناهموار دیگر ممکن است به یک عادت تبدیل شده باشد. از میاندوآب می گویم و وضعیت آسفالت بزرگترین و استراتژیک ترین شهر جنوب آذربایجان غربی.

یک ساعت کافی نیست، فقط چند دقیقه پشت فرمان بنشینید و در خیابان های شهر قدم بزنید یا اصلا سوار تاکسی نشوید و بخواهید جایی بروید. در طول مسیر با انواع چاله های غیرمنتظره مواجه خواهید شد. فرقی نمی کند در شهر باشید یا ماهواره یا خطوط. گودال ها، چاله ها و آسفالت های تخریب شده از ویژگی های اصلی جاده های میاندوآب امروزی است.

مشکل آسفالت معابر شهری یکی از معضلات اصلی است که همواره مردم میاندوآب را عذاب می دهد و مردم این شهرستان همواره از آسفالت نامناسب معابر و کوچه های شهری گلایه مند بوده اند. این امر نیز منجر به ثبت تصویری نامناسب از میاندوآب در ذهن مسافران می شود.

برای رفع این مشکل در سال 93 و 94 تردد آسفالت در میاندوآب آغاز شد و معابر و حتی اکثر کوچه های میاندوآب پس از چند سال آسفالت شد اما پس از حدود هشت سال این آسفالت نیز از بین رفت و جاده های میاندوآب تخریب شد. آسفالت


آسفالت بیشتر مورد توجه شهروندان شهرداری میاندوآب است

به گفته سرپرست سابق شهرداری میاندوآب که اکنون معاون اداری شهرداری است، آسفالت و جمع آوری زباله بیشترین متقاضیان شهرداری میاندوآب در سامانه 137 است.

وحید عسگری پور در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بر اساس اعلام مرکز 137 روابط عمومی این شهرداری، آسفالت و جمع آوری زباله بیشترین متقاضیان شهرداری میاندوآب است.

وی خاطرنشان کرد: درخواست های عادی در زمان مشخص بررسی و اجرا می شود و مواردی مانند آسفالت، جمع آوری زباله، لایروبی، مرمت، لکه گیری پیاده روها و تعمیر پیاده روها از مهمترین آنهاست. مواردی است که شهروندان از طریق سامانه 137 به کارکنان شهرداری اطلاع رسانی می کنند و کارکنان شهرداری با مشارکت و همکاری سازمان های خدمات شهری در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات اقدام کرده اند.

سامانه 137 نه تنها مرکز ثبت انتقادات و پیشنهادات است، بلکه به عنوان راهنما عمل می کند و در مواقع نیاز به راهنمایی شهروندان می پردازد.


وضعیت فعلی مردم میاندوآب نیست

حتی این وضعیت در همان روزهای اول انتصاب سرپرست شهرداری میاندوآب انتقاداتی را به سمت وی ​​برانگیخت، از این رو علی پیام در اولین نشست هم اندیشی با شهردار و اعضای شورای شهر میاندوآب که به منظور بررسی مشکلات شهرداری میاندوآب برگزار شد، با استناد به وضعیت نامطلوب ورودی های شهر، آسفالت و نظافت شهری، گفت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، استفاده از امکانات موجود، فرهنگ سازی و مدیریت بهینه نیروی انسانی ضروری است.

وی در این نشست وضعیت میاندوآب و آسفالت ورودی ها را نامطلوب خواند و گفت: این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده است و برای جبران این عقب ماندگی ها در خدمات شهری موظفیم بدون پول و با بصیرت صحیح و حرکت جهادی اجرا کنیم. ما می توانیم بیشتر کارها را با هزینه کم و با مدیریت صحیح و اصولی منابع و امکانات موجود انجام دهیم.

سرپرست فرمانداری میاندوآب افزود: باید با جفا و تعامل جدی و مستمر از اعتبار ملی و استانی بهره مند شویم. جذب سرمایه گذار و استفاده صحیح از منابع و ظرفیت ها نیز باید در دستور کار شهرداری باشد. بی شک این شهر ظرفیت های مناسبی برای افزایش درآمد پایدار دارد، «شهرداری وجود دارد که باید با نظارت مستمر از آن استفاده کرد.

پیام وضعیت کنونی شهر را مناسب شهروندان فهیم و محترم میاندوآبی دانست و از شهردار و اعضای شورای شهر خواست برای ارتقای نظافت شهر و جلب اعتماد و رضایت مردم تلاش مضاعف کنند.


به منظور بهبود وضعیت آسفالت معابر به زودی کارخانه آسفالت راه اندازی می شود

شهردار میاندوآب نیز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در رابطه با بهسازی آسفالت و سیمای شهری اقداماتی از قبیل رنگ آمیزی، رنگ آمیزی جداول، اصلاح سیستم روشنایی، نورپردازی و المان های شهری در دستور کار قرار دارد.

بابک قدیمی افزود: میاندوآب و میاندوآبی ها شایسته خدمات و شرایط بهتری نسبت به شرایط موجود هستند و از شهروندان می خواهیم به جای نیمه خالی دیدن نیمه پر لیوان را ببینند و با حمایت های خود ما را تشویق کنند.

شهردار میاندوآب از راه اندازی کارخانه آسفالت قدیم و جدید شهرداری تا پایان سال خبر داد و تصریح کرد: خرید دستگاه سنگ شکن تا پایان سال جاری آغاز می شود.

به طور خلاصه وضعیت آسفالت شهری میاندوآب خوب نیست اما از طرفی کیفیت معابر شهری یکی از عوامل موثر بر کیفیت زندگی شهروندان و همچنین یکی از شاخص های رضایت از کار است. از شهرداری ها و شهرداری ها. امیدواریم توجه داشته باشید و مدیران شهری هر چه زودتر به فکر رفع این مشکل باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید