سورپرایز جذاب امروز برای بازنشستگان

بازنشستگان شرایط خاصی دارند، به عنوان مثال سن و مدت خدمت آنها بر میزان بازنشستگان تأثیر می گذارد. حقوق بازنشستگان مبلغی است که دولت هر ماه به بازنشستگان پرداخت می کند. دستمزد بازنشستگان نیز مانند دستمزد دیگران هر سال اندکی افزایش می یابد. حقوق مستمری بگیران باید به گونه ای باشد که مستمری بگیر بتواند با حقوق خود امور اقتصادی خانواده خود را اداره کند آخرین اخبار مربوط به حقوق مستمری بگیران را از سایت خبر آزاد دنبال کنید.

سورپرایز جذاب امروز برای بازنشستگان

آنچه در مجلس تصویب شد، مصوبه هیأت امنای تأمین اجتماعی پس از تصویب شورای عالی کار است که ضمانت افزایش 38 درصدی به اضافه 515 هزار تومان مستمری مستمری بگیران سایر سطوح یعنی . .

حقوق بازنشستگان در مرداد چه تغییری می کند؟

مهلت اصلاح مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به پایان رسید اما هنوز خبری از تصمیم جدید نیست. این وضعیت چه تاثیری بر حقوق بازنشستگان دارد؟

مهلت دولت برای تغییر مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هفته گذشته به پایان رسید اما هنوز خبری از مصوبه جدیدی نیست.

با توجه به تبعات پیش بینی شده در قانون برای جلوگیری از اصلاح مصوبات معیوب دولت، انتظار می رفت دولت در اسرع وقت اصلاحات لازم را جهت جلب نظر شورای اسلامی و رفع ایرادات انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید