سورپرایز دولت برای مستمری بگیران و بازنشستگان

سورپرایز دولت برای مستمری بگیران و بازنشستگان

وی تاکید کرد: تاریخ ازدواج فرزندان مستمری بگیران از 21 مرداد ماه 1400 تعیین شده است و بنابراین تنها افرادی که بتوانند درخواست و دریافت این تسهیلات را داشته باشند در این بازه زمانی تاریخ ازدواج خود را خواهند داشت.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند برای ثبت درخواست به درگاه الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری (بخش ابزارهای مالی/وام ازدواج) مراجعه و تصویر اصلی مدارک مشخص شده را در سامانه بارگذاری کنند.

وی در ادامه گفت: داوطلبان لازم است قبل از ثبت درخواست و بارگذاری مدارک، شرایط و ضوابط و دستورالعمل های سایت را به طور کامل و با دقت مطالعه کرده و سپس نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیرکل فعالیت های فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: با دستور و تاکید مدیر عامل صندوق بازنشستگی تلاش شده است تا امکان ثبت انواع تسهیلات مالی برای بازنشستگان در سراسر کشور فراهم شود. سال» و گفت: با تعامل و هماهنگی بانک، این تسهیلات برای وام مورد نیاز است و وام همپاد ایجاد شد و اکنون برای وام ازدواج کودکان نیز کار می کند.

افزایش وام ازدواج به 35 میلیون تومان

خاسوخدایی بیان کرد: مبلغ وام ازدواج فرزندان در این مدت 35 میلیون تومان با 36 اقساط ماهانه و کارمزد سالانه 4 درصد است. البته این مبلغ در شرایط امروز قابل توجه نیست، اما تلاش گروه صندوق بازنشستگی این است که با در نظر گرفتن منابع موجود و تنوع گزینه های مالی صندوق در تسهیل ازدواج فرزندان مستمری بگیران کمک کند. بانک عامل

وی با اشاره به شرایط پرداخت این تسهیلات به متقاضیان، یادآور شد: از جمله این شرایط می توان عنوان کرد که تسهیلات فقط به اولین ازدواج فرزند (عروس/ داماد) مستمری بگیران و فرزند مستمری بگیران تعلق دارد. کارمند (همسر) تحت پوشش صندوق. دریافت می کند» یا «در صورتی که والدین هر دو عضو صندوق باشند، تنها یک فقره تسهیلات به فرزندان آنها پرداخت می شود».

خاسوخدایی بیان کرد: اسکن اصل صفحه اول شناسنامه و صفحه ای که مشخصات همسر و فرزندان در آن درج شده است. اسکن اصل قرارداد و صفحاتی که مشخصات زوجین (عروس و داماد) در آن ثبت شده و ثبت شماره دفترچه، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه (همسر بازنشسته/شاغل) الزامی است. سامانه ثبت نام

متقاضیان تحت پوشش باید هنگام ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی از روش احراز هویت سه مرحله ای (دفتر مرکزی، کد ملی و شماره حساب) استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید