سورپرایز نیمه شب برای بازنشستگان

سورپرایز نیمه شب برای بازنشستگان

نماینده مردم اسدآباد در مجلس یازدهم افزود: در راستای جهاد تبیین و دستور کار رهبری، لازم به ذکر است صدا و سیما باید وارد قوانین مترقی مجلس شود و برنامه های کارشناسی را روشن کند. همچنین در رابطه با بحث طالبان با تسلیت شهادت مرزبانان عزیز کشورمان باید گفت که همه این اتفاقات نشان می دهد که اگر حکومتی برای مردمش مقبول و معقول نباشد نمی تواند همسایه خوبی باشد. مهم است که به گروهی از افراد شرور اعتماد کنیم یا فکر کنیم که شر آنها تمام شده است، بنابراین ساده لوحانه است که یک روز نمایندگان طالبان را در تهران بپذیریم و بگوییم که روز دیگر آنها را نمی شناسیم!

وی نسبت به یکسان سازی حقوق بازنشستگان هشدار داد و تصریح کرد: متأسفانه اینقدر نسبت به این مشکل تذکر داده ایم اما عملی نشده است، تا جایی که مستمری بگیران راهی جز بیان حرف خود پیدا نکرده اند. در فضای مجازی پنهان شوید تا قیمت جان کارمندان، کارگران و به ویژه مستمری بگیران کمرشان شکسته و هزینه های درمانی، ازدواج فرزندان و هزینه های گزاف ناشی از مدیریت های اشتباه گذشته نیز وجود دارد، پس مردم حق دارند ما را به بی کفایتی متهم کنند.

سرمدی به وزارت جهاد کشاورزی فعلی اشاره کرد: گرانی مرغ چطور؟ لطفا به کوچه خود بیایید تا وضعیت مردم را ببینید، مردم باید در صف های طولانی بایستند تا مرغ گرانبهای شما را به دست آورند! دقیقا با مردم چیکار میکنی؟

وی گفت: چند سالی است که راه های بین مزارع شهرستان اسدآباد رها شده است. همچنین نمی دانم شعار مدیریت در خصوص رشد تولید هم مربوط به بخش کشاورزی است یا خیر؟ آنها هیچ جاده ای بین مزارع ندارند. خسارات بیمه ای آنها رسیدگی نمی شود، جدای از مشکل برق، در استفاده از منابع آب محدود هستند و با توجه به اینکه هزینه بالای دام و ادوات مزرعه ای و غیره را پذیرفته ایم، لطفاً حداقل مشکلات آنها را درک کنید. .

این نماینده مجلس در مجلس یازدهم ادامه داد: به زنبورداران شهرستان اسدآباد نیز نسبت به خسارت وارده هشدار می دهم زیرا به دلیل خسارت سنگینی که به آنها وارد شده تمام سرمایه آنها از بین رفته است.

دیدگاهتان را بنویسید