سوریه 16 موشک و یک پهپاد اسرائیلی را سرنگون کرد


زمان: 08:31
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1838889

رئیس مرکز آشتی سوریه در سوریه وابسته به وزارت دفاع روسیه شنبه شب گفت: سامانه دفاعی سوریه در حمله جمعه شب رژیم صهیونیستی به خاک این کشور 16 موشک و یک پهپاد را سرنگون کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ اولگ ژورالوف گفت: شش فروند جنگنده اف 16 نیروی هوایی اسرائیل در روز 13 می (23 اردیبهشت) از ساعت 20:25 تا 20 و 32 دقیقه به وقت محلی به سایت های مرکز تحقیقات سوریه در مصیاف و بندر رفتند. بانیاس بدون ورود به حریم هوایی سوریه حمله کرد.

وی افزود: جنگنده های رژیم صهیونیستی 22 موشک شلیک کردند که 16 موشک و یک پهپاد از پدافند ارتش سوریه را هدف قرار دادند و سرنگون کردند.

رئیس مرکز آشتی سوریه در سوریه افزود: در حملات هوایی رژیم صهیونیستی سه سرباز و دو افسر سوری کشته و دو نظامی سوری زخمی شدند و به انبارهای تجهیزات مرکز تحقیقات سوریه آسیب وارد شد.

مقامات سوری جمعه شب اعلام کردند که پدافند هوایی ارتش سوریه حملات اسرائیل به منطقه مصیاف را دفع کرده است.

سانا گفت: پدافند هوایی این کشور به طور موثر با موشک های رژیم صهیونیستی در آسمان مقابله کرده و اکثر آنها را ساقط کرده است.

حملات هوایی اسرائیل پس از آن صورت گرفت که دولت سوریه بارها با ارسال نامه هایی به سازمان ملل این حملات را محکوم کرد و خواستار پایان دادن به آن شد.

رژیم اسرائیل در سال های اخیر بارها حملات هوایی به دمشق و مناطق مختلف سوریه انجام داده است که اکثر آنها با رهگیری به موقع پدافند هوایی دفع شده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید