سوزاندن آیات قرآن عملی سرکش و شیطانی است


ساعت: 15:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۹
کد خبر: 1898571

شیخ بزمندانگان گفت: اهل سنت استان هرمزگان و جهان اسلام تحرکات تخریبی و سوزاندن آیات حجاب در قرآن را به شدت محکوم می کنند و خواستار شناسایی هر چه سریعتر این شیاطین هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ حسین بزمانگان از علمای برجسته اهل سنت جنوب کشور در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: آتش زدن آیات مبارکه حجاب به بهانه فوت مهسا امینی را به شدت محکوم می کنم.
بازماندگان تصریح کردند: این اقدام شیطانی است که موجب ناآرامی می شود و قطعا پیروان شریعت ناب اسلام ناب محمدی شیعه و سنی در مقابل این ناآرامی ها هوشیار بوده و با قدرت با اهانت دردناک به قرآن و مسلمین مواجه خواهند شد. و استحکام و بله از پیشرفت این هدف جلوگیری کنید جریان مشکوک خواهد بود.

وی افزود: اهل سنت این تحرکات ویرانگر را محکوم کرده اند و بر عقاید خود محکم خواهند ایستاد.

بازماندگان گفتند: مردم باید تا روشن شدن موضوع مهسا امینی صبور باشند و اجازه دهند مسئولان محترم موضوع را به درستی پیگیری کنند. درست است که چنین مسائلی امری تلخ و نگران کننده بود و اگر برای هر شهروندی اتفاق بیفتد ناخوشایند است و جامعه خواهان اجرای عدالت و احکام خداوند است.

وی ادامه داد: نباید فراموش کرد که هرج و مرج و خشونت، ایجاد رعب و وحشت و سوزاندن آیات حجاب توسط دشمنان سرسخت قرآن و اسلام به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید با کسانی که به دنبال ایجاد چنین فضایی هستند برخورد قانونی و قضایی شود.

امام جماعت شهرستان بندرپل خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران منتظر چنین حوادثی هستند و می خواهند برای منافع شوم خود و با اغراق و نشر اکاذیب و تهمت به نظام مقدس اسلامی ما اوضاع را ملتهب کنند. می گویم دشمنان اسلام بدانند که این بار شرمنده و ذلیل خواهند شد و اسلام عزیز است و عزیز و عزیز دل ها خواهد ماند.
بازماندگان خاطرنشان کردند: از مردم عزیزمان انتظار دارم نسبت به توطئه های تفرقه انگیز دشمنان هوشیار باشند و اجازه ندهند دشمنان اسلام و معاندان تفرقه افکن دست به توطئه بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید