18 دی یکی از آیات الهی است/ ولایت فقیه قطب نمای انقلاب اسلامی


ساعت: 17:05
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920841

سردار شکرمی گفت: مردم ایران اسلامی همواره خود را سازنده ایام الهی ثابت کرده اند و 18 دی یکی از آن نشانه های الهی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ایلام بیدار، سرلشکر «جمال شکرمی» فرمانده امیرالمومنین (ع) ایلام در مراسم یوم الله 18 آذر در دهلران گفت: صفات همه اولیای الهی شبیه به هر یک است. ولي در ميان اولياي خدا يك نفر از همه متفاوت تر است اين شخص حضرت فاطمه (س) است.

وی با اشاره به شخصیت برجسته حضرت زهرا(س) افزود: مقایسه شخصیت ها در طول زندگی کار بسیار سختی است، اما شخصیت ام ابیها(س) به گونه ای بود که پیامبر به نشانه احترام در مقابل ایشان ایستاد. .

سردار شکرمی در ادامه به حسادت و ناراحتی دجال در آن زمان نسبت به حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و یادآور شد: امروز هم تکرار همین ماجراست چرا که دشمن همه کینه ها و دشمنی های خود را با اسلام دارد. جمهوری ایران در قالب مدیریت اغتشاشات اخیر به بهانه فوت خانم مهسا از امینی استفاده شد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر دو پایه مردم و رهبری استوار است، گفت: امروز مهمترین تلاش دشمن با محوریت آمریکا ایجاد فاصله و بی اعتمادی بین مردم و رهبری است.

امیرالمومنین(ع) فرمانده استان ایلام ادامه داد: مردم ایران اسلامی همواره خود را سازنده ایام الهی ثابت کرده اند و 18 دی یکی از آن نشانه های الهی بود.

وی افزود: عده ای ناآگاه به ارزش های ماه دی و محرم تعرض کردند و حرمت عاشورا را نپذیرفتند و از این رو این بی احترامی به مقدسات مردم ایران اسلامی برای محکومیت این اقدام به منصه ظهور رسید. .

سردار شکرمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ظلم های زیادی را پشت سر گذاشته است و مردم همواره در این حوادث جلوتر از مسئولان بوده اند و پای انقلاب و ولایت ایستاده اند، تصریح کرد: در حال حاضر در مسیر انقلاب و ولایت فقیه هستیم.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و نقش دشمن خاطرنشان کرد: پس از حادثه شوروی، آمریکا همواره با حضور فیزیکی خود در مناطق مختلف جهان به دنبال تک قطبی کردن جهان و ایجاد دموکراتیزه شدن غرب و آمریکا بوده است. .

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با اشاره به طرح 28 صفحه ای بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت: آمریکا با راه اندازی یک جنگ ترکیبی همه جانبه به دنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران و از سوی دیگر با طراحی جنگ با چین علیه تایوان و روسیه با اوکراین اهداف و مقاصد خود را دنبال می کند.

وی گفت: تمامی دستگاه های جاسوسی و اطلاعاتی غرب و آمریکا در مهرماه همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه ها زمینه مرگ دختر کرد اهل سنت را فراهم کردند و نقشه های خود را علیه انقلاب اسلامی پیش بردند.

سردار شکرمی تصریح کرد: ملت ایران با پوشیدن لباس جهاد و اعتقاد به نصرت الهی و با صبر راهبردی نقشه دشمن را نقش بر آب کرد و در این میان عده ای فریب خوردند.

وی ادامه داد: گردان های بیت المقدس، عاشورا و کوثر را از کسانی که برگشته اند پر می کنیم زیرا فرزندان این ملت و کشور هستند.

لازم به ذکر است که سالگرد حماسه در 18 آذرماه با حضور پرشور مردم مناطق مختلف استان ایلام برگزار شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید