غربی ها مورد اعتماد نیستند/ حمله به نویسنده مرتد کتاب آیات شیطانی هشداری برای عاملان قتل سردار سلیمانی است.


ساعت: 20:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۸
کد خبر: 1891052

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین مذهبی نماز جمعه در شهرستان های کرمانشاه برگزار و موضوعات مرتبط با مسائل روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین مذهبی نماز جمعه در شهرستان های کرمانشاه برگزار و موضوعات مرتبط با مسائل روز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.




دولت قصد تغییر در کشور را دارد/ غربی ها قابل اعتماد نیستند

به گزارش مرصاد نیوز، آیت الله «مصطفی علما» در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلی اعظم کرمانشاه برگزار شد، گفت: رئیس جمهور فردی سالم و صالح است و ۴۰ سال است که در این نظام امتحان داده است، پس باید اعتماد کرد. او.”

وی ادامه داد: هیچکس نباید فراموش کند که 70 سال از کودتای 28 مرداد آمریکا و انگلیس می گذرد و غربی ها به ما خیانت می کنند پس نمی توان به آنها اعتماد کرد.

امام جمعه کرمانشاه تاکید کرد: اعتماد به غربی ها به هر قیمتی به صلاح نیست و باید مراقب باشیم.

وی همچنین گفت: پس از سه روز جنگ در غزه، اسرائیلی ها مجبور به عقب نشینی شدند، مردم فلسطین در آن سه روز مقاومت کردند و بینی دشمن را در هم کوبیدند.

آیت الله علما با بیان اینکه دشمن هر بار که حمله می کند پشیمان می شود، افزود: فلسطینی ها در این درگیری سیاست دشمن را خنثی کردند که بسیار ارزشمند و مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه به حوادث پیش رو پرداخت و گفت: اول شهریور سالروز شهادت مرحوم لیوردی مبارز است که در سال 1356 توسط منافقین به شهادت رسید.

وی همچنین بیست و نهمین روز جهانی مسجد را گرامی داشت و تاکید کرد: باید مسجد را محور قرار دهیم، در مسجد می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم.

آیت الله علما با بیان اینکه مسجد محوری کار مهمی است و باید کار خیر در مسجد قرار گیرد، گفت: مسجد باید مرکز تربیت، امر به معروف و نهی از منکر و اجتماع باشد.

وی همچنین به سالروز آتش زدن سینما رکس آبادان اشاره کرد و افزود: شاه و نظام شاهنشاهی با آتش زدن این سینما سعی در تثبیت موقعیت خود داشتند و در نهایت مجبور به ترک کشور شدند.

امام جمعه کرمانشاه در خطبه اول نماز جمعه به فراز و نشیب های زندگی امام سجاد اشاره کرد و گفت: یکی از کارهای امام سجاد قدرت سازی بود. نیروهای جوان را جمع کرد و نیروهای اسلام را توانمند کرد که باید در جمهوری اسلامی این کار را بکنیم و برای این انقلاب و نظام نیرو بسازیم.




حمله به نویسنده مرتد کتاب «آیات شیطانی» هشداری به عاملان قتل سردار شهید سلیمانی است.

به گزارش بازی دراز ، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان سرپل ذهاب با اشاره به سالروز ورود آزادگان به کشور گفت: 5 مرداد ماه سالروز فتنه انگیزی است. ورود آزادگانی که نمونه های بی نظیری برای وفاداری به آرمان های انقلاب اسلامی به میهن اسلامی هستند.

وی افزود: آزادگان مایه افتخار ملت و مایه افتخار نظام هستند و اسارت سخت و خشن آنها در زندان های بعثی را باید برای نسل امروز گفت تا فراموش نشود.

امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به حمله به نویسنده مرتد آیات شیطانی در آمریکا اظهار داشت: سلمان رشدی نویسنده خبیث و مرتد آیات شیطانی جمعه شب گذشته قبل از سخنرانی خود در غرب نیویورک مورد حمله قرار گرفت و به گفته وی. برخی اخبار، قدرت بینایی و گفتار خود را از دست داده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: حمله به سلمان رشدی نشان می دهد که سخنان امام خمینی (ره) روی زمین نمی ماند و مانند تیری که از کمان رها می شود به هدف اصابت می کند.

وی تاکید کرد: حمله به رشدی هشداری بود برای عاملان قتل عام شهید حاج قاسم سلیمانی که حتی اگر تحت حمایت گسترده نیروهای امنیتی باشند، انتقام چقدر نزدیک است.

امام سجاد علیه السلام در بخشی دیگر از سخنان خود در روز 25 محرم سالروز شهادت امام سجاد (علیه السلام) به روایتی اشاره کردند و فرمودند: امام سجاد (علیه السلام) اقدامات مهمی را برای احیای دین مبین اسلام انجام داد. جامعه دینی ساخت و جامعه را برای امامت ساخت که توسط امام محمد باقر (ع) و امام صادق (ع) تهیه شد.

وی افزود: زندگی امام سجاد(ع) با فعالیت آرام در جهت ایجاد صالحان و تقویت تفکر شیعه در اذهان پیروان و مبارزه با تحریفات همراه بود و تلاش اصلی امام در عرصه رشد اخلاقی و معنوی مردم

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید