شهادت قهرمانان دریا; مصداق بارز عمل به آیات قرآن

ساعت: 19:10
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782095

بیانیه جامعه القرآن در پی تجلیل اخیر نیروی دریایی سپاه؛

قاری بین المللی کشورمان به نمایندگی از جامعه قرآنی کشور به تکریم سربازان نیروی دریایی سپاه در دریای عمان پاسخ می دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ احمد ابوالقاسمی، مدرس و قاری بین‌المللی کشورمان به نمایندگی از جامعه فعالان قرآنی در گفتگو با این خبرگزاری اظهار داشت. در این بیانیه از رشادت های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل شد. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر از خدا حمایت کنید حمایت می شوید و اعمالتان ثابت می شود.

خبر غرور آفرین پیروزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر سران کفر و ظلم در سالروز مبارزه با استکبار امت اسلامی و هواداران انقلاب اسلامی در سراسر جهان.

این پیروزی غرورآفرین که ملت با جانفشانی سربازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست آورد، امت اسلامی را بیش از پیش به وجود اینگونه رزمندگان و مدافعان و مجاهدان بسم الله گرانقدر ساخت که حرمت اسلام را حفظ کردند و به فحشا پرداختند. ملت ایران مجاهد راه خدا را تسبیح کردند، خوشحال شد.

فعالان قرآنی کشور مانند همتایان خود در ایران اسلامی با عمل به آیه شریفه، رزمندگان دلاور اسلام را به تصویر می کشند. به آیات الهی حسد می ورزد و با متجاوزان می جنگد.

بی شک این اقدام گستاخیانه فرزندان عزیزمان آب و خاک، طمع ابرقدرت ها و مزدورانشان نسبت به ایران اسلامی را بیش از پیش به سراب تبدیل کرد و به برکت این رشادت شما که راه عزت و عزت اسلام را در پیش گرفتید. ، قدردانی.

خداوند متعال را شاکریم که وظیفه سخت دفاع از سرزمین مقدس ایران اسلامی به دست سربازان توانمندی چون شما افتاده است که علاوه بر تحقق سخنان حق تعالی فرمودند: جان خود را برای مرزهای کشور می دهند سرمایه ها «شهادت شما باز هم لشکر کفار را رسوا کرد و مثل همیشه در چشم جهانیان رسوا کرد».
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید