غزه مصداق بارز پیروزی خون بر شمشیر است

به گزارش خبرگزاری موج


سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش ده ها هواپیما در مراسم الحاق پهپاد راهپیمایی موشکی مجید که در دانشگاه افسری حاتم الانبیاء (ص) برگزار شد، با اشاره به حوادث فلسطین، بمباران و کشتار مردم بی گناه و بی دفاع در غزه وی تصریح کرد: غزه این روزها مرکز توجه جهانیان و عرصه تقابل منفورترین میکروب های جعلی و مظلوم ترین شورشیان است.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه غزه شهر مقاومت و مظهر موقعیت و مظلومیت قدرتمندان و نمونه بارز پیروزی خون بر شمشیر است، ادامه داد: طوفان الاقصی پاسخ قهرمانانه فلسطینیان است. جنبش های آزادیبخش به ظلم بی حد و حصر رژیم صهیونیستی کودکان قاتل و ارباب جنایتکارش آمریکا که مانند شمشیر آب پاش از آن گذشت و قلب را نشانه گرفت.

فرمانده ارتش افزود: در این 60 روز همه یاران شیطان و شیطان بزرگ آمریکا دور هم جمع شدند و میلیاردها دلار هزینه کردند و هزاران کودک بی گناه، زن بی دفاع و مرد غیرنظامی غیرمسلح را کشتند. آنها صدها خانه، بیمارستان، مدرسه و فضاهای عمومی غیرنظامی را با این توهم که دارند بازدارندگی فروپاشیده خود را بازسازی می کنند و می گویند حماس را ویران می کنند، ویران کردند.

وی تصریح کرد: اوج ضعف و درماندگی آنها در این است که فکر می کنند با تخریب بیمارستان ها، مدارس و ریختن خون مردم بی دفاع می توانند ایمان و روحیه مقاومت را تضعیف کنند، غافل از اینکه مقاومت در دل مردم است. ، مقاومت فکر، اندیشه است. ; مقاومت نور خداست و نور خدا خاموش شدنی نیست. مقاومت تا روزی که مستضعفان حق خود را از ظالم نگیرند متوقف نخواهد شد.

سرلشکر تاکید کرد: رژیم دروغین و کودک کش صهیونیستی و ارباب جنایتکارش آمریکا که سناریوی این جنایات است، اگر حق فلسطینیان را با عقل نپذیرند، روزی باید تسلیم شوند. ذلت، و آن روز دیر نیست و این سنت الهی است.

وی در ادامه درباره اضافه شدن ده ها پهپاد کرار مجهز به موشک مجید گفت: حیات یک ملت در گرو تقویت اجزای نیرو است.

دشمنان در مقابل قدرت ایران اسلامی هستند، اگر اندکی از توان ما کاسته شود و قوی نباشیم، دشمن بر سرنوشت و آینده ما مسلط خواهد شد.

سرلشکر موسوی باید با تاکید بر اینکه اقتدار ما موجب یاس و ناامیدی دشمن در عرصه های مختلف شده است، تصریح کرد: تقویت مولفه های مختلفی دارد اما آنچه به عنوان رکن دفاعی کشور به نفع ماست این است که از نظر نظامی قدرتمندتر شویم و بیشتر باشیم. و آمادگی بیشتر برای مقابله با انواع تهدیدات علیه ایران پرهزینه است.

وی افزود: حفظ و ارتقای آمادگی برای بهره مندی از علم و فناوری و استفاده از ظرفیت عظیم علمی در کشور و نیروهای مسلح و نیز اراده و اقدامات انقلابی برای شکستن موانع و امید به موفقیت در سایه برنامه ریزی دقیق و مناسب

فرمانده ارتش تصریح کرد: آمادگی مقابله با انواع ترفندها و دسیسه های دشمنان و مقابله با تهدیدات سخت و نرم اعتلای ایران عزیز را طبق برنامه و دستور در راس برنامه های خود قرار می دهیم. فرمانده معظم کل قوا». امروز در این منطقه گوشه ای از توان نیروی دفاعی ارتش و بخشی از افتخارات و محصولات ارزشمند دفاعی در راه تقویت توان رزمی ارائه شده است.

وی یادآور شد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با نخبگان و دانشمندان خود، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و هسته های دانش بنیان نیازهای خود را در همه عرصه های دفاعی تامین می کند. تقویت دفاع از مرزهای میهن اسلامی از طریق زمین، هوایی و دریایی، اصلی‌ترین بخش لاینفک ارتش جمهوری اسلامی ایران و مأموریت اصلی آن است.


آیا این خبر مفید بود؟