سومین برد متوالی عزیزپور در مسابقات ONE Championship; جنگنده ایرانی غول برزیلی را فرود آورد


ساعت: 12:34
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900201

رقیب ایرانی سازمان یک قهرمانی مقابل حریف برزیلی خود به پیروزی رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج عزیزپور در رویداد ONE 161 سازمان ONE Championship در سنگاپور به مصاف «برونو چاوز» برزیلی رفت و پس از مبارزه سه راندی موفق شد حریف خود را شکست دهد. عزیزپور با این برد در فینال گرند پری سنگین وزن کیک بوکسینگ قهرمانی ONE به مصاف “کریکلیا” اوکراینی می رود.

عزیزپور دور اول را با قدرت شروع کرد و چاوز را با ضربات بالا هدف قرار داد. پس از راند اول، مبارز ایرانی در راند دوم کنترل مسابقه را به دست گرفت و بر چاوز مسلط شد. کیک بوکسور ایرانی در راند سوم تهاجمی به میدان رفت و در نهایت با تصمیم اتفاق آرا به پیروزی رسید تا سومین قهرمانی متوالی خود در ONE را کسب کند و بدون شکست بماند.

در آن سوی جدول و در مرحله نیمه نهایی مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ سنگین وزن، کریکلیای اوکراینی تنها در 52 ثانیه موفق شد گوتو اینوسنته از برزیل را شکست دهد تا در دیدار پایانی به مصاف ایرج عزیزپور برود.

عزیزپور و کریکلیا پیش از این در دو مبارزه به مصاف یکدیگر رفتند که هر کدام با یک برد به میدان رفتند.

عزیزپور پیش از مبارزه با چاوز گفته بود که به پیروزی مقابل حریف برزیلی خود قطعی است و دوست دارد در دیدار فینال به مصاف کریکلیا برود و با «اصلاح اشتباه» شکست قبلی خود را به او جبران کند.

همچنین علی فولادی دیگر مبارز ایرانی سازمان یک قهرمانی در راند اول متئوس فیلپه برزیلی را ناک اوت کرد و پیروز شد.

رویداد اصلی ONE Championship ONE 161 با یک مبارزه موی تای به سبک زون به پایان رسید که در آن Tuanchai Sainchai در راند پنجم پچموراکوت Pitchiandi را شکست داد و قهرمان شد.

دیدگاهتان را بنویسید