ملت ایران در برابر هیچ قدرتی سر فرود نمی آورد


ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1899031

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: استکبار جهانی فرض کرده است که ملت ایران در مقابل هیچ قدرتی سر خم نمی کند زیرا مقاومت در سایه ملت ایران جان تازه ای یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، آیت الله رسول فلاحتی صبح پنجشنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح در استان گیلان اظهار داشت: ملت ایران در طول تاریخ دارای سه ویژگی عقلانیت، دینداری و استبداد ستیزی بوده است.

وی با بیان اینکه ایرانیان در طول تاریخ بشریت هرگز بی دین نبوده اند، افزود: ایرانیان همیشه دارای منطق و خرد بوده اند و پیامبران الهی را با جان و دل پذیرفته اند به گونه ای که

اسلام را به عنوان دینی پذیرفتند که مردم را از ظلم و ستم رهایی بخشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به تحمیل جنگ علیه ایران توسط دو قدرت جهانی انگلیس و آمریکا 19 ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی در معادلات موجود دنیا نمی گنجد. و استعمارگران، در حالی که انقلاب ایران تازه شروع شده بود، صدام مجبور به حمله به ایران شد.

آیت الله فلاحتی فتح هفت روزه ایران و بازگشت ملت ایران به جایگاه سابق را هدف استکبار جهانی برای راه اندازی جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: حمله صدام با وجود گستردگی و سلاح های پیشرفته باعث نشد ملت ایران با هشت سال دفاع جانانه شهدای زیادی تقدیم کرد

وی با اشاره به اینکه بیانیه قطعنامه 597 در حالی صادر شد که اقتدار ایران به همه نشان داده می شد، افزود: پذیرش قطعنامه شناخت امام راحل بود و با عزت قطعنامه را پذیرفتند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی 8 ساله 800 سال عزت برای ایران را به دنبال داشت، ادامه داد: امروز اقوام از شاخ آفریقا تا آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین ملت ایران را الگوی خود قرار داده اند و مستکبرین. دولت ها از همه ابزارها برای استفاده از نابودی مردم ایران استفاده می کنند.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی فرض کرده است که ملت ایران در مقابل هیچ قدرتی سر فرود نمی آورد زیرا مقاومت در سایه ملت ایران جان تازه ای یافته است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه آمریکایی ها معتقدند تحریم های آنها علیه ایران شکست خورده است، گفت: مردم ایران راهی را که پیدا کرده اند ادامه می دهند و معتقدم ملت ایران در سایه حمایت مقدس و قدرت اسلام عزیز شده اند. و قدرت تاریخی آن را به جهان نشان داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید